opgewonden van dikke winterjassen

  • 10 November 2019
  • 12 reacties
  • 1226 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik raak er ontzettend opgewonden van als meiden dikke winterjassen dragen. Hoe dikker de jas, hoe fijner ik het vind. Ik heb deze fetish ontdekt nadat ik op de middelbare school kwam en een paar meiden uit mijn klas in zulke jassen rondliepen. Ik merkte dat ik dat super fijn vond om te zien, en er ook over ging fantaseren. 

Ik zou heel graag eens voelen aan de jassen van meiden van mijn school, of iets waar ik me voor schaam, ik zou namelijk ook wel eens heel graag de jassen van die meiden van school zelf aan proberen omdat ik heel benieuwd ben wat zij dan voelen als zij dat aanhebben. Dus wil ik dat zelf ook wel eens voelen door hun jas dan aan te doen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen zonder dag het gek is? Ik heb nog nooit iemand over mijn fetish verteld en wil het ook liever niet vertellen, maar ik wil dus wel graag met de jassen van meiden van school experimenteren.


12 reacties

Hey meesderees,

 

Ik denk dat het gewoon komt omdat je in je puberteit zit. Als je echt opgewonden raakt van de jassen, moet je misschien zelf zo’n jas kopen, dat is minder raar dan de jassen van andere mensen aan doen.

 

Groetjes,

Hannah

Hey Hannah!

Misschien komt het daardoor, maar ik merk zoals je zegt wel echt dat ik alleen opgewonden raak van meiden in die jassen. Ik weet niet of ik zelf zo’n jas zou kunnen kopen, want de jassen die ik het fijnst vindt zijn echte meisjesjassen. De jassen van de meiden van school voelen een beetje als de ‘ultieme’ jassen voor mij en daarom wil ik daar zo graag eens wat mee doen.

Reputatie 1
Badge +1

Neem ze mee naar het toilet.

Zou ik heel graag willen, maar dan zien mensen mij er mee door school lopen, en dat is wel riskant denk ik!

Reputatie 1
Badge +1

Dan doe je hun jas aan en dan doe je je eigen jas erover heen aan.

Zou kunnen, hoewel het natuurlijk wel de super dikke jassen zijn die ik het leukst vind, dus misschien dat het niet past. Ik zou het liefst gewoon toestemming van een meisje krijgen om zoiets te doen zonder dat ik erbij hoef te zeggen dat het mijn fetish is, maar ik weet niet precies hoe ik zoiets dan het best kan brengen.

Reputatie 1
Badge +1

Misschien vragen of je hun winterjas mag lenen omdat die van jou toevallig stuk/nat/niet warm genoeg is.

Het probleem is dat het wel super meisjesachtige jassen zijn, en ze hebben hun jas zelf natuurlijk ook gewoon nodig haha.

Je kan gewoon zo’n jas kopen, idk, zeg dat het voor je tweelingzus is ofzo.

hey 

 

je zou ook als je bvb bevriend bent met die meisjes iets kunnen doen dat je uiteindelijk zoon jas aan hebt... weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.  

mijn vrienden clubje wisselt soms voor de grap met jas/vest om te kijken hoe krap of hoe erg je er in verdrinkt voor de grap. maar dat komt omdat we wel de zelfde smaak hebben..

misschien kan jij ook zo iets doen.  

en anders ga je naar een winkel en ga je meerdere van die dikke jassen proberen. en als en winkel medewerker vraagt waarom je die jassen aan doet. zeg je gewoon dat het idd voor he 2ling zus of voor je vriedin is en dat je het als een cadeautje wilt kijken.

 

groetjes blue

Reputatie 4
Badge +3

Als ik jou was zo ik gewoon naar een winkel gaan waar ze alle soorten kleding hebben en gewoon Langs de rekken lopen en voelen. En anders paskamer😏

Heyy, als je het eng vindt om aan de meiden te vragen zou je twee jassen over elkaar kunnen doen, misscien voelt dat ook wel dik? Je zou ook de meiden een compliment kunnen geven over de jas terwijl je het aanraakt. Bijv. ‘Wat een mooie jas..’ en dan raak je hem aan. 

Ik weet niet hoe je hem aan kan trekken, je zou kunnen vragen of dit mag maar dat is natuurlijk een gekke vraag. Heeft een van je vrienden / familie een dikke jas? Misschien mag je die wel een keer aan. 

Liefs, Naira193 :heart:

Reageer