opgewonden door luiers

  • 14 March 2021
  • 7 reacties
  • 2016 Bekeken

Badge

 luiers* 

hey Ik ben 15 en vind het lekker om een luier te dragen in bed alleen* en kom er zelfs van klaar. Vroeger kon ik ze van me nichtje pikken omdat zij er in haar bed plaste. Tot dat mijn moeder me had betrapt en vond een luier onder me bed. Daarna heeft ze hem weggegooid. Ik gebruik de luier niet ik vind ze gwn lekker zitten en geniet er vol op van. Weet iemand een manier om stiekem luiers te kopen ? Ik heb 1 broer en 1 zus die me leven echt kapot maken als ze der achter komen dat ik luiers draag in bed. Ik durf ze niet te bestellen omdat als ik ze binnen krijg me familie meteen wilt weten wat ik heb besteld, ik kan ze ook niet bij een afhaal punt laten bezorgen omdat je ouder dan 16 moet zijn om het te kunnen afhalen. Ik durft ze zelf ook niet bij de supermarkt te kopen omdat bijna de hele dorp me kent, dus mijn vraag is weten jullie een andere manier om luiers te kopen?! 

 

 


7 reacties

Badge

ja dat geloof ik ik weet ook niet hoe ik aan luiers kan komen en ik heb alleen wat oude luiers van mn babyzusje… wonderbaarlijk genoeg nemen die alles op als je maar niet te snel plast… :)

Kan je mij ook helpen

Reputatie 6
Badge +3

ja dat geloof ik ik weet ook niet hoe ik aan luiers kan komen en ik heb alleen wat oude luiers van mn babyzusje… wonderbaarlijk genoeg nemen die alles op als je maar niet te snel plast… :)

Badge

Update:  ik heb ze gehaald. Een soort drynites broekjes voor kinderen nog die inde bed plassen maar ik pas hem gelukkig. En hij zit geweldig aleen het nadeel is als ik alleen thuis ben kan ik hem aan doen  en dat is niet echt vaak. Maar als ik hem aan doet kan ik wel alles laten lopen bij het gamen. Dat is zone lekker gevoel en voor de mensen die het ook willen doen go for it voelt echt serieus lekker!

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Dani357

We lezen dat je @weekdiertje graag wilt helpen. Dat is fijn! Het is alleen niet de bedoeling om op het forum contactgegevens te delen. 

Blijven jullie hierop letten?

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +3

je kunt ze ook halen bij een dorp of stad vederop als dat bereikbaar is

 

 

 

Ik ben zestien ik wil ze wel voor je af halen 

 

Reputatie 2
Badge +2

Bestellen, het boeit niet wat je familie van je vind, als het lekker zit voor jou, doe het dan toch gewoons...

Reageer