Vraag

Openbaar masturberen

  • 26 August 2021
  • 9 reacties
  • 1394 Bekeken

Badge

Ik wil een keer in het openbaar masturberen. Heeft iemand tips voor een locatie waar je het zou kunnen doen..?!


9 reacties

Badge +1

je kunt het in het bos proberen of achter een paar bosjes en ander in een openbaar toilet in de urinours ik hoop dat je hier wat aan hebt

Heyy

 

Misschien kan je eens een kijkje nemen tussen de anders topics op het forum over dit onderwerp. Daar staan vast genoeg antwoorden op je vraag.

 

Echter raad ik het je persoonlijk af om op een openbare plek te masturberen.. Het geeft misschien een spannend gevoel, maar je kan er wel problemen van krijgen en de kans is altijd aanwezig dat je wordt betrapt.

 

Je kan het best gewoon lekker thuis op je kamer masturberen zonder dat iemand je ziet want qua het gevoel blijft het gewoon hetzelfde.

 

Groetjes,

NaamNietBekend 

Reputatie 6
Badge +7

Mensen willen dat echt niet perse zien en het is ook verboden.  Ik weet niet of je gezien of betrapt wilt worden, of dat je het gewoon op zijn geheimpjes wilt doen.

hoi!

Je kan het prima doen hoor, als je goed oplet dan lukt het 

Ga sowieso als het donker is en ga dan ergens achter de bosjes

Reputatie 1
Badge +1

hoi!

Je kan het prima doen hoor, als je goed oplet dan lukt het 

Ga sowieso als het donker is en ga dan ergens achter de bosjes

Heb ik ook al weleens gedaan toen was ik nog 11 nu 12 toen was het avond en had ik dat gedaan heb jij het weleens in de bosjes gedaan

hoi!

Je kan het prima doen hoor, als je goed oplet dan lukt het 

Ga sowieso als het donker is en ga dan ergens achter de bosjes

Heb ik ook al weleens gedaan toen was ik nog 11 nu 12 toen was het avond en had ik dat gedaan heb jij het weleens in de bosjes gedaan

Ja is het beste! 
Ik heb het ook wel aantal keer gedaan hoor!

Reputatie 7
Badge +5

Er zal toch wel iets bij je in de buurt zijn?

Reputatie 3
Badge +3

Ik doe het 1x per 2 werken in het bos achter mijn vriendschap huis ( hij doet meestal mee )

Badge

Als iemand je betrapt wat ga je dan doen?

Reageer