Open staan voor seks

  • 27 June 2018
  • 9 reacties
  • 391 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 13 en mijn vraag is zijn er meisjes die op deze leeftijd al open staan voor seks of iets in die richting?

9 reacties

I guess.
Statistisch gezien moet het kunnen, maar het is gebruikelijker dat zij zich daar wat later mee bezighouden.
Badge +3
heyy

sommige meiden wel denk ik maar lang niet allemaal.
om de een of andere rede krijg je het sneller voor elkaar als je met een jongen gaat logeren ofzo en dan over seks ofzo begint te praten, daar heb je eerder seks mee dan met een meisje volgensmij.maar meiden zouden ook wel kunnen ja

groetjes f1fan

wss ga ik nnu stoppen met typen want mn vingers vallen er bijna vanaf na dat lange bericht in mijn eigen topic:P
?? jij heb ook echt mega lange tekst getypt bij jezelf maar m en m’s doet langer vaak en een paar achter elkaar
Badge +3
Dat is ook wel waar ja
Ja vast wel! Ik ben een meisje dus ja 😉
@F1fan en @iemandindtc,

hahaha, dat je sneller moe bent van een stukje typen dan van 12 uur seks :P
Ik zou ook voor seks kiezen btw

Groetjes,
M&M's
Hey,

Ik ben een meisje van 14 jaar en zou wel seks willen maar dan met een meisje waarschijnlijk.

Zeker respect naar M&M's heeft mij al.meerdere keren geholpen en alijd mega lange teksten. Die lang zijn maar wel heel goed helpen. Super interessant gewoon. Je moet een boek gaan schrijven! Ik zou hem dan kopen.

x Dikkekuslisax
Badge +3
Haha @m en ms tja de seks is lekker he! En hoe ik het 12uur lang volgehouden heb seks te hebben ik weet ook niet hoe ik dat heb gedaan maarja het was HEERLIJK! Dus ja dan lukt dat wel he?

Reageer