op welke leeftijd mag je seksspeeltjes en condooms kopen

  • 13 August 2018
  • 13 reacties
  • 7720 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik ben een jongen van 13 en ik wil seksspeeltjes voor jongens kopen (als dat bestaat) maar nu vraag ik me af mag ik al condooms en seksspeeltjes kopen als ik 13 jaar

Mvg:

TrompetBeast

13 reacties

"als dat bestaat"
Die bestaan.

Als het goed is mag jij beiden gewoon kopen,of bestellen.
In ieder geval condooms, maar als je iets besteld kunnen mensen er ook lastig moeilijk over doen.
tuurlijk mag je ze kopen daar zijn ze toch voor, en volgens mij zijn er niet echt aparten regels die er zijn dat je van een bepaalde leeftijd dat mag kopen
dus ik kan gewoon naar de kruivat (belgie) en bij de balie vragen mag i een pakje condooms alstublieft, gaat dat?
Nouja, ik neem aan dat ze toch in een van de schappen liggen, maar het kan zo zijn dat het daar anders is.
Mochten ze gewoon in de winkel liggen dat lijkt het mij verstandig om deze te pakken en vervolgens bij de kassa te leggen ,dan hoef je er niet om te vragen.
Ahja das waar
Meestal liggen ze achter de kassa dus je moet erom vragen (akwarddd) maarja je kan dat gwn kopen gaat niemand moeilijk over doen, seksspeeltjes zou ik online kopen want als je als 13jarige naar een sexshop gaat word je een beetje raar aangekeken.
Badge +3
Mag je altijd kopen!! Of je nou 10 bent of 88? gewoon doen! Straks ga je daar nog verkeerde dingen voor gebruiken! Mag ik miss weten wat je wil kopen? Kijk anders ook even op mijn topic 'Sexy Ondergoed' ik heb net zo'n vraag en kunnen jullie me daar ook mee helpen! Veel plezier met het kopen maar vooral gebruiken van je toys, kopen is denk ik niet zo'n plezier...?
als je seks speeltjes wilt kopen moet je dat doen, maar ik heb het bijvoorbeeld niet nodig, maar als het jou leuk lijkt, zeker doen

even een tip, ik zou het wel bestellen, anders krijg je een hele vreemde naam als iemand die jij kent jou de winkel uit ziet komen lopen, natuurlijk hoef je je er niet voor te schamen dat je het wil, want je zult zeker weten niet de enige zijn die interesse heeft in dit soort dingen

- reacties samengevoegd door de Kindertelefoon ivm leesbaarheid. -
jullie geven gelukkig goede antwoorden, maar mijn zus is 17 heeft glijmiddel en condooms ligt op z,n bed maar ik ben bang dat ik daar mijn zus of een andere bekende in de winkel zie
Dit is miss niet super relevant ? maar ik vind echt dat condoms makelijker (minder ongemakkelijk) te koop moeten zijn.

Boven and woorden geven je genoeg info dus ja maar wou dat even zeggen I guess?❤️
Reputatie 3
Badge +8
maar ik vind echt dat condoms makelijker (minder ongemakkelijk) te koop moeten zijn

Er bestaan ook van die automaten die aan de muur hangen. Meestal vind je die in tankstations, maar heb ze ook weleens in een stad gezien. Echter is deze inmiddels verwijderd en volgens mij gebeurt dat met steeds meer. Als je even Google'd krijg je wel een soort map waarop deze te vinden zijn, dus misschien woon je toevallig dichtbij. Je kunt ze ook bestellen online en waarschijnlijk komt het dan in een discrete verpakking dus niemand ziet wat je besteld hebt.
ah ok

Reageer