Op welke leeftijd begonnen jullie met masturberen?
Wat ik mij dus echt afvraag is het volgende:
De meeste jongens beginnen rond hun 12de met masturberen. Meestal doen ze dat als ze 17 ofzo zijn nog steeds. Als ik dan naar meisjes in mijn klas kijk vraag ik me af of meisjes van een jaar of 16 ofzo zichzelf ook masturberen...? Doen jullie dat ook...? En met welke leeftijd begon je er mee? En ben je een jongen of een meisje? Alvast bedankt voor de reactie!
x
hoi ik ben een meisje (13) en ik begon toen ik 11 of 12 was.
het is een taboe dus niemand praat er over
Vanaf 10 ongeveer dat ik het bewust deed. eerder al dat ik daar bebeden ermee speelde omdat het lekker voelde
Was 11 12 ofzo toen ik de eerste keer probeerden te masturberen In begin wreef ik aleen maar over me clit en er gebeurden steeds maar niks
tot ik door had dat het inwendig stimuleren ook een fijn gevoel geeft en door dat te was ik klaargekomen de eerst keer dat dat gebeurdenb was ik 14 ofzo
Het heeft bij mij vrij lang geduurt tot ik wist hoe ik moest klaar komen en hoe
laater daarna had ik ook ontdekt dat ik inwendig ook nog de g spot had toen ik die deed stimuleren had ik me eersten ervaring met squirten dit was ongeveer toen ik 16 was
en ben nu 17 en een meid
En vind het heel fijn om me zelf een pleziertje te geven door te masturberen
En vind ook dat meiden er wat minder onzeker moeten zijn want iedereen gaat het ooit een keer doen.
Jongen hier en ik begon op mijn 9de
13
Bij mijn vriendinnen is het helemaal geen taboe. Ik ben 15 en non-binary. Ik doe het al sinds dat ik 13 ben. Ik ben nog nooit klaargekomen en doe het daarom ook niet ze veel meer. Mijn vriendinnen geven mij tips, we hebben zelfs een keer samen toys gekocht. Ik denk als je het gewoon aan mensen vraagt als je ze best goed kent dat het helemaal niet ongemakkelijk hoeft te zijn.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.