Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Op welke leeftijd begonnen jullie met masturberen?

Toon eerste bericht

81 reacties

Is 11 voor een jongen normaal?
Jongen begon op men 10de ben nu 13
Ik ben nu 14 en ik begon al toen ik 11 was maar ik schaam me er niet voor soms ga ik smamen met me vriendin aftrekken en die vind het juist super geil ze vingerd zich zelf ook al sinds ze 12 was en nu is ze 14 dus je bent zeker niet de enige
Ik ben een meisje (16) ik begon op mijn 12e ik doe het nog steeds. Bij meisjes wordt er vaak een heel groot ding van gemaakt terwijl jongens het volgens mij gewoon stoer vinden of zo.
Ik was 12 jaar toen ik begon. Soms heb ik ook het gevoel dat het te vroeg is want wanneer we serieus gesprekken hebben op school over dat alleen met de meisjes zeggen de meeste meisje dat ze nog nooit gevingerd ofzo hebben of ze durven het niet te vertellen . Ze
Kunnen allemaal grappig praten over dildo’s maar ik weet echt niet of ze het gewoon niet durven te zeggen. Eerlijk gezegd zal ik het ook niet vertellen
Ik begon op me 10e ofzo.ik word in december 15. En ik heb er geen spijt van. Het is heerlijk. Hoevaak ik het doe varieerd nogal. Zoiezo 1x per week. (Das best weinig bedenk ik me nu)

Reactie aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats in je bericht geen persoonsgegevens
11 ofzo, doe 1x perdag of 2 dagen denk
Badge +3
11de, ben nu 13, 1-4x in de week. Niet meer dan 4x
Hey! Ik ben een meisje en ik heb het nooit gedaan(en doe het nogsteeds niet) ? nou dat was mijn antwoord?

Voordat mensen gaan vragen: “hoezo niet?”:

Ik vind het niet prettig(gewoon niet fijn) en ik wil het gewoon niet??
Ik ben trouwens bijna 15!
Ik ben op een vroege leeftijd begonnen, Ik wist toen niet dat het masturberen was maar alleen dat het goed voelde. Ben rond 8/9 jaar begonnen. Ik ging dat zo op een tafelhoek leunen zodat mijn handen druk (En wrijving) uitvoerde bij de clitoris. Nu ben ik 17 jaar oud en is dit de manier waarmee ik me het lekkerste laat voelen. Ik heb nog geen speeltjes uitgeprobeerd, ben nog nooit klaargekomen en heb ook nog geen seks.

Ik heb het nooit met iemand erover in schaamte, wat als ze het raar vinden of gewoon geen gepast onderwerp is. Oh en als je nog niet heb gemerkt, ben een dame..
Begon op mn 9de ben nu 13 en doe het nog steeds
Ben een btw
*jongen
Ik begon volgens mij op mn 11e, toen deed ik in ieder geval voor het eerst mn vinger erin.
Ik ben een jongen van 11 en begon toen ik 10 was
Hi nickerd,

ik ben een 15-jarige jongen en trok me voor het eerst af in groep 6, dus toen was ik 9 of 10 ofzo en had nog geen sperma.
Ik groep 8 kreeg ik sperma en was toen 11.

@Joins,
volgens mij heb je hierboven een typefoutje in je leeftijd gemaakt. In verschillende van je topics staat dat je 14 bent en niet 11, zoals hierboven. Kan gebeuren natuurlijk 🙂

Groetjes,
M&M's
Badge +1
meisje;; 10
ik ben een jongen en ik begon pas echt met masturberen toen ik 12 was
Badge +3
Ikben een jongen nu 13 en was begonnen op mn 10e
Ik begon op me 12 ben jongen?
ben 14 en begon op me 11de
Ik was 11 ben nu 16
Jongen en ik begon op mijn negende ben nu 13
8jaar

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen