Hoi,
Wat ik mij dus echt afvraag is het volgende:
De meeste jongens beginnen rond hun 12de met masturberen. Meestal doen ze dat als ze 17 ofzo zijn nog steeds. Als ik dan naar meisjes in mijn klas kijk vraag ik me af of meisjes van een jaar of 16 ofzo zichzelf ook masturberen...? Doen jullie dat ook...? En met welke leeftijd begon je er mee? En ben je een jongen of een meisje? Alvast bedankt voor de reactie!
x
Op welke leeftijd begonnen jullie met masturberen?
A
Bladzijde 1 / 7
A
Ik ben een meisje (14) en ik begon to ik 10/11 was, en je kunt ervan uitgaan dat die meisjes dat ook doen, het is een stereotype dat jongens het doen, maar meisjes schamen zich er voor.
A
Al op mijn 9e ofzo
A
Ja, ben jongen en al op m'n 12e begonnen ofzo.Â
A
ben een jongen en ik begon volgensmij op m'n 10e...Â
A
ben een jongen (14) en begonnen op me 9deÂ
A
Ik sluit me idd bij xJustmex aan, rond meisjes is dit nog een taboe. Terwijl jongens zich hier niet voor schamen(denk k).
Ik zelf begon zelf toen k 8/9 jaar was, en doe t nu nog steeds! (ben nu 16)
Trek je nix aan van andere en doe gewoon wat je wil, iedereen is speciaal en heeft iets anders!:p
Ik zelf begon zelf toen k 8/9 jaar was, en doe t nu nog steeds! (ben nu 16)
Trek je nix aan van andere en doe gewoon wat je wil, iedereen is speciaal en heeft iets anders!:p
A
Ik sinds me 12e... De dag nadat ik het gedaan had voelde ik me echt slecht... Ik vond het echt een vies idee dat ik met mijn piemel had gespeeld.. Nu denk ik daar heeeeeeeel anders over en doe ik het elke dag 2x 🙂
A
ik begon op me 10de!
A
ik ben een meisje en deed t voor t eerst op mn 13e dat is al best laat maar ben echt begonnen op mn 14e
het klopt inderdaad dat meiden zich hier voor schamen
ik vind zelf ook dat je dit niet tegen iedereen hoeft te vertellen want het gaat niemand wat aan wat jij met jezelf doet
je kunt wel verwachten dat de meeste meiden dit doen op deze leeftijd
xxx
het klopt inderdaad dat meiden zich hier voor schamen
ik vind zelf ook dat je dit niet tegen iedereen hoeft te vertellen want het gaat niemand wat aan wat jij met jezelf doet
je kunt wel verwachten dat de meeste meiden dit doen op deze leeftijd
xxx
A
Ik ben een meisje en ik begon op mijn 12e ik ben nu bijna 13 dus nog kort eerste x dat ik het deed vond ik het een beetje raar ik hou het liever voor mezelf want veel meisjes schamen zich ervooor (ik ook) en veel meisjes uit mijn klas noemen het vies (de eerste klas) maar volgens mij doen sommige van hun het ook hoor
en trouwens: ik streel vaak met een kussen over mijn vagina of ik stop mijn vinger een heel klein stukje in mijn vagina en wat ik ook super fijn ving is de douchekop stralen tegen mijn vagina richten probeer maar eens! En ik wil graag weten wat jullie allemaal doen met jullie vagina meiden?
Xxx hihi jwz
en trouwens: ik streel vaak met een kussen over mijn vagina of ik stop mijn vinger een heel klein stukje in mijn vagina en wat ik ook super fijn ving is de douchekop stralen tegen mijn vagina richten probeer maar eens! En ik wil graag weten wat jullie allemaal doen met jullie vagina meiden?
Xxx hihi jwz
A
Ik ben een meisje en ik begon op mijn 12e ik ben nu bijna 13 dus nog kort eerste x dat ik het deed vond ik het een beetje raar ik hou het liever voor mezelf want veel meisjes schamen zich ervooor (ik ook) en veel meisjes uit mijn klas noemen het vies (de eerste klas) maar volgens mij doen sommige van hun het ook hoor
Xxx hihi jwz
als ik met me vinger echt in mn vagina ga doet t niet pijn ofzo maar het is niet echt een lekker gevoel ik voel het niet heel erg, is dit raar?
dus ik speel eigenlijk alleen met me klittje
xxx
A
13e vindt het toch nog raar dat ik aan m'n piet zit.
A
Ben nu 12 begon op me 9e ofzo
A
Ik sinds me 12e... De dag nadat ik het gedaan had voelde ik me echt slecht... Ik vond het echt een vies idee dat ik met mijn piemel had gespeeld.. Nu denk ik daar heeeeeeeel anders over en doe ik het elke dag 2x 🙂
2x?, wordt het dan naar den tijd niet eenzijdig, of heb je zo van die extratjes dat je erbij doet, of gewoon rukken?, 🙂
A
Het blijft lekker, als ik het 2x per dag doe.. Nouja, het blijft lekker zolang ik maar goed klaarkom 🙂
A
Ik was 10 volgensmij..
Ik ben een jongen
Ik ben een jongen
A
Meisje, op mijn 11e alleen maar over wrijven, ben nu 13 en ben nog steeds niet verder gegaan. 😛
A
ik ben een jongen en begon (al) op 8/9 ik kon toen nog helemaal niet klaarkomen, maar mn pa had uitgelegt hoe het moest en ben sindsdien verslaafd, ben er niet echt trots op 😞
A
Ik ben een jongen vandaag 14 geworden maar ben op mijn 12de begonnen nu gwn vraagje voor de meisjes zouden jullie het durven zeggen aan julie liefje want ik ben bijna 100procent zeker dat ze het doet maar ze geeft het niet toe ze weetdat ik me rukÂ
A
gefeliciteerd!!
meiden gefen dat niet zo snel toe je kan er bijna wel van uit gaan dat ze t wel doet maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen ik zou ook maar niet te veel door vragen enzo want t is ook wel beetje prive enzo
xxx
meiden gefen dat niet zo snel toe je kan er bijna wel van uit gaan dat ze t wel doet maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen ik zou ook maar niet te veel door vragen enzo want t is ook wel beetje prive enzo
xxx
A
Oke ma ik was niet van plan om meer te vragen 😉
A
ik ben nu 12 en heb het 1x gedaan en ik ben een meisje ik vond het echt heel raar
A
@blinker100 't is normaal hoor!
A
9 ongeveer echt vroeg
A
ik begon op m'n 11 ben nu 13
Bladzijde 1 / 7
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.