op vakantie

  • 11 August 2018
  • 14 reacties
  • 1607 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ga bijna op vakantie maar ik weet niet hoe ik dan nog kan aftrekken ik zit in 1 kamer met mijn zusje, we gaan 14 dagen dus dat is best een tijd heeft iemand tips?

14 reacties

Het klinkt alsof je jezelf verplicht om af te trekken.
Maar goed als je het wilt doen kan het op een (openbaar) toilet/badkamer of tijdens het douche/in bad
Als je op een stapelbed ligt kan je het ‘s nachts doen. Doe ik soms ook
Maar waar wil je het dan neer gooien
Nouja, ik neem aan dat je wel wat tijd voor jezelf kunt vinden als je onder de douche staat.
Dan moet je het natuurlijk niet al te lang willen volhouden, want dan begint het opvallend te worden.
Effe snel op de wc of inderdaad onder de douche. Ik snap wel dat je het GEEN 14 dagen uithoudt zonder klaar te komen. Thomas02 waar neergooien? op je buik en dan effe met een zakdoekje of wc papier afvegen. Doe je net of het van je neus snuiten is en gooi je het weg in de wc. Klaar. 🙂
Badge +3
Ik ben nu ook 4 weken op vakantie, ga bijna naar huis en van 8 x per week ging het naar 1x maar ik ga dan gwn ff naar de plee. Succ8
Ik doe her altijd in bed als iedereen beneden is ik zeg Dan dat ik ff nog op bed ga liggen
Ik had dezelfde struggle, ik ging hem als m'n zusje weg was ff rukken
Bedankt voor jullie reacties meer reacties zijn altijd welkom

Ik zou gewoon als je in bed ligt naast je zusje gewoon lekker rukken, als ze het merkt laat je het haar ook ff doen, en leer je haar hoe je moet vingeren

Misschien heeft je zusje wel het zelfde probleem en durft ze niet te vingeren omdat jij bij haar op de kamer slaapt. 

ik ga bijna op vakantie maar ik weet niet hoe ik dan nog kan aftrekken ik zit in 1 kamer met mijn zusje, we gaan 14 dagen dus dat is best een tijd heeft iemand tips?

Naar wc of douche of gewoon doen 

Hey,

Het best kun je het gewoon op de toilet of onder de douche doen ja. Als ik jou was zal ik het niet snachts toch in bed doen als je zusje erbij is, ze zou er achter kunnen komen.

Xx Anoniempje

Badge

op een toilet of in de badkamer doe wel de deur of slot je wilt je zusje geen trauma bezorgen

Reageer