Op omegle fouten dingen gedaan..

  • 8 April 2018
  • 3 reacties
  • 1826 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen...

Het is nog niet echt lang geleden.. maar ik ben dus gay en ja ik ben nu 17 jaar.. maar ik heb dus tegen andere gozer gezegd die 21 is dat ik 18-19 ben.. en ja ik voel me heel schuldig ofzo maar we hebben dus dingen uitgewisseld ik bedoel ik weet ook zelf nie eens of die 17 wel oke vond..

Ik ben van plan om het tegen hem te vertellen.. maar hoe en ben ik heel erg strafbaar of is het zijn fout omdat kijk het is eigen verantwoordelijkheid dat hij het geloofd want ja


Groetjes..

3 reacties

Hi lipton_lover12,

het is niet echt een misdaad die je gedaan hebt volgens mij.

Je hebt alleen jezelf een jaartje ouder gemaakt. Volgens mij wordt er daar best veel gelogen over dingen, wat natuurlijk niet wil zeggen dat liegen goed is. Maar ok.

Wat bedoel je met dat je dingen hebt uitgewisseld? Snap of kik ofzo?

Natuurlijk kun je nog eens met hem praten en zeggen dat je een jaartje jonger bent en dan sorry zeggen en vragen of hij het erg vindt.

Weet je trouwens wel zeker dat hij 21 is, misschien klopt dat ook niet en is hij 45 of 12. Er gebeuren daar "rare" dingen. Heb ik ook meegemaakt. Meestal waren ze ouder en wilden ze met ons afspreken of dat we dingen voor de cam deden. Met "we" bedoel ik mijn twin en ik, we deden het vaak samen chatten en sms ook cammen daar.

Als je nou afspreekt voor seks is het wel handig om te zeggen dat je nog minderjarig bent, maar wij hebben nooit afgesproken daar, omdat we nooit wisten wie we daar konden vertrouwen. Je kunt bijna nooit hun face zien en dus ook niet zien of ze ouder of jonger zijn. Hooguit zien of ze een grote piemel hebben of nog een kleine. Sommige stuurden ons wel facepic, maar die kun je overal van internet vandaan halen. Als we erop gingen googlen waren ze vak fake. Bijv. van een jongen uit Amerika ofzo

Denk goed na voordat je afspreekt irl met iemand van internet.

Als hij echt serieus lijkt en leuk enzo, dan zou je hem op skype kunnen spreken. Maak daar dan een apart skype-account voor en gebruik niet je eigen skype dat je voor je vrienden gebruikt, want als hij niet is wie hij zegt dat hij is, kun je hem dumpen en dat skype account ditchen, zodat hij je dan ook niet langer lastig kan vallen. Geef ook niet te snel teveel over je woonplaats en school en telnr enzo

Heb je hem op cam gezien en ben jij op cam geweest voor hem? En hoe dan, naakt, met een stijve, met je gezicht in beeld en die van hem gezien?

Wij gingen nooit met face op de cam. We deden het wel voor de spanning en soms aftrekken met elkaar. We hebben ook wel eens kik ofzo uitgewisseld en dan daar gechat of foto's en filmpjes gestuurd, maar daar zijn we mee gestopt.

Ok, ik lees je antwoorden wel.

Spreek je later.

Groetjes,
M&M's
Ik heb met hem gepraat en eerlijk geweest maar hij vindt het niet erg ofzo naar verder was het op snapchat en ja ik had een stijve enzo en heb zijn gezicht nie gezien maar zijn lichaam zag er jong uit en ik deed het vrijwillig

Maar je hebt me wel geholpen, enorm bedankt
Hi lipton_lover12,

Graag gedaan. Lief dat je dat zegt, maar het was geen moeite.
.
Fijn dat je het gelijk met hem uit hebt kunnen praten.
Hoef je daar niet meer van wakker te liggen.

Geniet er verder van, maar wees altijd voorzichtig.

Better safe than sorry

Groetjes,
M&M’s

Reageer