Vraag

ooit iets raars gedaan in zwembad?

  • 19 January 2021
  • 33 reacties
  • 13522 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hallo allemaal hebben jullie ooit iets raars gedaan in een zwembad 

vertel verhaal?

groetjes Jop444


33 reacties

Reputatie 5
Badge +3

@Ikbenlekkeranoniem2 

 

had ook zo iets meegemaakt.. met een jongen bij een zwembad.

 

ik was met mijn oma gaan zwemmen, omdat ze graag iets met me wou gaan doen sinds we elkaar niet zo vaak zien. 
 

wat er gebeurde was dus dat ik een hele leuke jongen zag en hij was daar met z’n broertje, geen ouders

 

ik had mijn oma verteld dat ik hem wel een lekkerding vond en daar gingen we grappen over maken lol, maar op een gegeven moment wou mijn oma even gaan rusten op van die bubbel bankjes (waarop je zo half kan liggen, als je snapt wat ik bedoel), en ik wou nog een paar keer van de glijbaan.. 

 

rara wie staat er? Die jongen.. ik stond precies achter hem en hij was echt zo mooi

nou moet ik wel eerlijk zijn, ik was misschien wel stiekem naar de glijbaan omdat hij daar ook was 

 

we hadden nog geen woord gezegd en daarna gingen we weer allebei zwemmen 

 

er was ook een wild waterbaan waar hij in was met z’n broertje, ik ging er ook in met m’n oma, in het midden is er 1 draaikolk waarin je heel lastig uit kan komen, en hij stond precies naast mij, dus we waren aan het ronddraaien en 1x botste ik perongeluk tegen hem aan.  
 

hun gingen bijna weg, dus ik dacht oké ik moet m’n kans grijpen, en ging “naar het toilet”, daar was hij ook, ik zei hoi tegen hem en hij zei hoi terug, ik zei dat ik hem eigenlijk al de hele tijd zie zwemmen, en hij zei dat hij me ook zag en me mooi vind. Hij was 16, en ik net 13 maar had gelogen dat ik 15 was.

 

zo een beetje rondgedraaid, elkaar mooi noemen en wat praten, toen ging hij een toilet hokje in en vroeg hij of ik mee wou, ik snapte het niet dus ik vroeg wat hij bedoelde, toen maakte hij een “kom hier beweging” met zijn hand en ging ik het hokje in.

 

nou eigenlijk begon het dus met dat we allebei nog groen waren, en dat hij benieuwd was hoe het voelde, nou ik ook, dus dan ook gelijk elkaar ontgroend. Toen we dat hadden gedaan zag ik dat hij een super grote tent in z’n zwembroek had(Hihi) . Ik trilde heel hevig omdat ik nerveus was dus hij zei dat ik kon zitten op het toilet, dus nu oog in oog met die tent lol

 

toen vroeg hij heel lief of hij zijn zwembroek mocht uitdoen, ik zei ja, en toen gingen we weer zoenen terwijl hij dus heel hard was, dat vond ik wel cute, toen ging hij zitten op de toilet en ik op zijn schoot en heeft hij aan m’n borsten gezeten terwijl ik hem zoende en hij mijn nek een beetje probeerde te zoenen (maar ja, heel onervaren dus lukte niet echt..) 

 

hij zei ook steeds dat z’n piemel er echt niet in mocht, maar toen ging ik dus op m’n knieën en vroeg hij of ik hem wou pijpen (weer zo lief)  en dat als ik het niet wou we het niet hoefde te doen (betere treatment door random jongen bij een zwembad dan de algemene jongen deze tijd..)  maar ik nam al zijn piemel in mn mond en begon hem te pijpen en te zoenen afwisselend

 

ik had nog nooit iemand gepijpt en om het te doen met een random jongen bij een zwembad in het toilet was super geil. Maar toen kwam z’n broertje om te vragen waar hij bleef. 
 

beetje teleurstellend wel.. maar ja, wel heel geil.

 

groetjes xx

Reputatie 1
Badge

Ik heb laatst in een heel druk zwembad van 5 meter diep mijn zwembroek naar beneden getrokken. Ik was een rondje zwemmen in mijn blootje en toen was ik mijn zwembroek verloren. Ik was op een gegeven moment stijf geworden en een meisje in dat zelfde zwembad had mij gezien. Ze deed een handgebaar dat ik mee moest komen.  Maar ze liep richting het trappetje wat uit het zwembad gaat. Dus ik haar volgen. Toen stapte ze uit het zwembad en zei ze dat ik er ook uit moest komen maar ik durfde niet. Maar ik ging het toch maar gewoon doen. Ik stapte uit het zwembad en het eerste wat ze doet ze pakt ze mijn stijve lul en trekt mij daaraan mee naar de glijbaan. Voor mijn gevoel keek iedereen mij aan. Toen we waren aangekomen bij de glijbaan (er stond gelukkig geen wachtrij) ging ik zitten om ze gaan glijden. Zij doet haar bikinibroekje uit en gaat op mij zitten en stopt mijn lul in haar kutje. Het lichtje werd groen en we gingen glijden. Ze was de helft van de rit aan het kreunen. Toen we beneden aankwamen werden we gelijk meegenomen door de lifeguards. Zij half naakt en ik helemaal.  We werden uiteindelijk buiten gezet in ons blootje zonder ook maar iets van spullen. Wij waren boos dus we gingen op de parkeerplaats achter wat bosjes nog even neuken. 

Reputatie 5
Badge +3

@Ryan01

gadver man. kap hier onmiddellijk mee, is echt heel goor. zo ga je nooit een vriendin vinden, dit is gewoon echt vies goor.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Echt zo! En zn andere reacties of topics zijn raar genoeg gerelateerd tot incestieuze zooi!! (over zn zusje, zn nichtje en zn ma!!!) 

Ook een reactie gevonden waarin hij zegt dat hij ervan houd om naar jongere meiden te kijken en een meisje van 9 heeft ontmaagd …. en stiekem naar meisjes kijkt als ze naakt zijn etc. kapot goor. mensen zoals dat horen hier niet thuis maar in een instelling.

Reputatie 7
Badge +9

ik weet niet zeker of dit raar is (om weer op het onderwerp te komen). ik doe vaak alsof ik een dood lichaam ben. dan ga ik in een drukke plas of zwembad met m'n armen en benen naar beneden hangend in het water liggen. ik kan dan mijn hartslag heel langzaam maken en kan dat dat soms wel 1 tot 2 minuten volhouden. ik hoop dan altijd dat er een badmeester of juf naar mij toe komt om mij te ‘redden’.

ik en mijn broer doen ook vaak rare dingen in zwembaden waarbij het gevolg vaak is dat ik degene ben die bijna verdrinkt.

Reputatie 5
Badge +1

@Ryan01

gadver man. kap hier onmiddellijk mee, is echt heel goor. zo ga je nooit een vriendin vinden, dit is gewoon echt vies goor.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 5
Badge +3

@Ryan01 

 

Hey, dit klinkt gewoon hartstikke erg als aanranding. Maak me ook zorgen over het “alle leeftijden” en “KLEINE bh’tje en slipje”. 
 

Snap wel dat het niet oké is als je gewoon langs meiden zwemt om ze dan intiem aan te raken? Hartstikke vies. 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Nee ik stond bovenaan de glijbaan en er stond niemand achter me.

Reputatie 1
Badge

In de glijbaan gepist.

 

In de glijbaan gepist? Al glijdend dat alles over je heen vliegt of hoe moet ik dat zien? XD

Reputatie 5
Badge +3

Gewoon in m’n blootje zwemmen 

In de glijbaan gepist.

Met vrienden met je blote kont van de glijbaan of de glijbaan blokkeren met zn alle haha

Reputatie 5
Badge +3

@Anymouse666  haha, ik zou er geen moeite mee hebben hoor, zolang iemand maar een beetje normale guy is en geen creep. Ik raak gewoon best wel opgewonden als jongens me zien. Ik worstel daar soms wel mee, dat zie je misschien ook wel in mijn topics terug.

Liefs, Vosje

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.

@vosje_09 is dat zo geil dan?mag ik dat ook plssss

Badge

met mijn klit tegen de waterstralen staan, meerdere keren.

Stiekem in mijn bikini geplast in de wachtrij van de glijbaan toen er niemand anders was.

plassen is niet raar

Reputatie 5
Badge +3

Mijn bff woont in een grote villa met zwembad in de tuin. Ik weet niet of het raar is, maar in de zomer zwemmen en zonnen we daar vaak, eigenlijk altijd topless.  Zij zijn het gewend thuis en ik vind het altijd wel geil dat haar broers en vader naar mn borsten kijken, hihi.

 

Liefs,

Vosje

Reputatie 4
Badge +1

Hey,

ik heb weleens in een zwembad geplast maar is dat nou zo ontzettend raar?

Badge

Afgetrokken met vrienden 

Geplast en gevingerd in het zwembadhokje samen met mijn bff.

Telt het zwembad thuis ook mee dan heb ik wel eens op de motorkap van onze auto liggen zonnebaden samen met een goede vriendin dat vond de kranten jongen toen ook behoorlijk interessant die heeft een uur naar ons staan kijken hij durfde ook geen kranten bij ons door de brievenbus te gooien 

Badge

Ik heb ooit een keer mijn zwembroek uit gedaan en naakt gezwommen voor een tijdje(ik was toen 13 denk ik). Ook heb ik een keer afgetrokken in het zwembad en toen ik klaarkwam verharde het sperma(door de warmte van het water).

 

Nu ga ik niet meer vaak naar zwembaden, is leuker met vrienden kloten in een meertje.

 

Verder heb ik niet echt iets raars in het zwembad gedaan. Het is chill als ze nat is, maar zoo nat ook weer niet :)

Trek je met vrienden af in een meertje of begrijp ik het verkeerd 

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb ook gepist in de waterrr! 

Oh ja en ik ben een keer aangerand in het zwembad  :sob:

Reputatie 3
Badge +3

gepist in de waterr

1 keer mijzelf in het afgetrokken in het buitenzwembad toen ik daar alleen was.

Was super spannend

Ik was een keer alleen naar het zwembad gegaan en daar ben ik in de openbare kleedruimte gegaan en daar heb ik me omgekleed. Gewoon naakt gestaan daar. Was wel grappig, ik heb een micro-penis en ik schaam me daar niet voor.

legend

Reageer