Vraag

ooit iets raars gedaan in zwembad?

  • 19 January 2021
  • 33 reacties
  • 13220 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hallo allemaal hebben jullie ooit iets raars gedaan in een zwembad 

vertel verhaal?

groetjes Jop444


33 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Telt naakt zwemmen in het peuterbadje? Ik was toen 4 ofzo, echt iets speciaals heb ik niet gedaan, gewoon zwemmen in een zwembad, meer hoef je er niet te doen, groetjez,

-flopflop13 

Volgens mij heeft zowat elk kind dat wel gedaan, en was het niet in het zwembad dan wel op het strand of op vakantie🙂
Verder heb ik niet echt iets raars gedaan in een zwembad, heb daar ook geen behoefte toe gehad.
Jij wel @Jop444 

 

 

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 3
Badge +3

Vroeger heb ik wel eens zo'n straal op mn pik gezet, maar dat doe ik nu niet meer hoor.

Reputatie 2
Badge +1

Ik was een keer alleen naar het zwembad gegaan en daar ben ik in de openbare kleedruimte gegaan en daar heb ik me omgekleed. Gewoon naakt gestaan daar. Was wel grappig, ik heb een micro-penis en ik schaam me daar niet voor.

Reputatie 1
Badge

ik heb ooit een keer afgetrokken in de meisjes kleedkamer en dan in iemands bh spuiten echt geil. toen het zwembad dicht ging en toen ging ik naar de jongens kleedkamer en toen hoorde ik iel wat is dit maar ik heb geen andere dus dan doe ik hem wel aan. en toen liep ze naar buiten en toen zag ik dat ze echt grote tieten had en met die bh aan.

Reputatie 1
Badge

Ik heb ooit een keer mijn zwembroek uit gedaan en naakt gezwommen voor een tijdje(ik was toen 13 denk ik). Ook heb ik een keer afgetrokken in het zwembad en toen ik klaarkwam verharde het sperma(door de warmte van het water).

 

Nu ga ik niet meer vaak naar zwembaden, is leuker met vrienden kloten in een meertje.

 

Verder heb ik niet echt iets raars in het zwembad gedaan. Het is chill als ze nat is, maar zoo nat ook weer niet :)

Reputatie 1
Badge

heb ooit mijn vriendin in de douche hokjes geneukt en gevingerd in de glijbaan. 

 

( deel van de tekst aangepast vanwege forumregel 9 )

Reputatie 1
Badge

ik heb ooit in het hoekje van het zwembad de straal van een water pistool in mijn kont gespoten :flushed:

Ik was een keer alleen naar het zwembad gegaan en daar ben ik in de openbare kleedruimte gegaan en daar heb ik me omgekleed. Gewoon naakt gestaan daar. Was wel grappig, ik heb een micro-penis en ik schaam me daar niet voor.

legend

1 keer mijzelf in het afgetrokken in het buitenzwembad toen ik daar alleen was.

Was super spannend

Reputatie 3
Badge +3

gepist in de waterr

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb ook gepist in de waterrr! 

Oh ja en ik ben een keer aangerand in het zwembad  :sob:

Badge

Ik heb ooit een keer mijn zwembroek uit gedaan en naakt gezwommen voor een tijdje(ik was toen 13 denk ik). Ook heb ik een keer afgetrokken in het zwembad en toen ik klaarkwam verharde het sperma(door de warmte van het water).

 

Nu ga ik niet meer vaak naar zwembaden, is leuker met vrienden kloten in een meertje.

 

Verder heb ik niet echt iets raars in het zwembad gedaan. Het is chill als ze nat is, maar zoo nat ook weer niet :)

Trek je met vrienden af in een meertje of begrijp ik het verkeerd 

Telt het zwembad thuis ook mee dan heb ik wel eens op de motorkap van onze auto liggen zonnebaden samen met een goede vriendin dat vond de kranten jongen toen ook behoorlijk interessant die heeft een uur naar ons staan kijken hij durfde ook geen kranten bij ons door de brievenbus te gooien 

Geplast en gevingerd in het zwembadhokje samen met mijn bff.

Badge

Afgetrokken met vrienden 

Reputatie 4
Badge +1

Hey,

ik heb weleens in een zwembad geplast maar is dat nou zo ontzettend raar?

Reputatie 5
Badge +3

Mijn bff woont in een grote villa met zwembad in de tuin. Ik weet niet of het raar is, maar in de zomer zwemmen en zonnen we daar vaak, eigenlijk altijd topless.  Zij zijn het gewend thuis en ik vind het altijd wel geil dat haar broers en vader naar mn borsten kijken, hihi.

 

Liefs,

Vosje

plassen is niet raar

Stiekem in mijn bikini geplast in de wachtrij van de glijbaan toen er niemand anders was.

Badge

met mijn klit tegen de waterstralen staan, meerdere keren.

@vosje_09 is dat zo geil dan?mag ik dat ook plssss

Reputatie 5
Badge +3

@Anymouse666  haha, ik zou er geen moeite mee hebben hoor, zolang iemand maar een beetje normale guy is en geen creep. Ik raak gewoon best wel opgewonden als jongens me zien. Ik worstel daar soms wel mee, dat zie je misschien ook wel in mijn topics terug.

Liefs, Vosje

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.

In de glijbaan gepist.

Met vrienden met je blote kont van de glijbaan of de glijbaan blokkeren met zn alle haha

Reputatie 4
Badge +3

Gewoon in m’n blootje zwemmen 

Reageer