Ooit gehoord van SM? (14+)

  • 24 January 2016
  • 7 reacties
  • 1120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi mensen,
Sommige zouden mijn topics al vast wel vaker hebben gezien... Ik schrijf namelijk bijna elke dag wel een nieuwe topic.
Vandaag ben ik benieuwd naar jullie mening...

Ik weet niet of jullie weten wat SM is. Als je het niet weet dan kun je dit natuurlijk altijd opzoeken maar ik zou er een korte uitleg over geven. SM Staat voor Sado Masochisme. Dit zegt je waarschijnlijk niks dus maken wij ervan: Seksuele Marteling. Bij SM zie je vaak dat meisjes worden vast gebonden en dus machteloos zijn of dat ze worden geslagen door zwepen etc. Jongeren hebben eigenlijk geen SM, dit zijn vaak volwassenen. Als kind of puber ben je er vaak nog niet aan toe om deze soort ervaringen te beleven. Als mensen aan SM doen vinden ze vaak pijn of machteloosheid fijn of opwindend. SM hoeft niet perse pijn te doen, iemand vast binden en met een veertje iemand kriebelen of ijsblokjes over het lichaam laten glijden is ook een voorbeeld van SM. Bij SM gaat het eigenlijk om dominantie en machteloosheid.

Ik ben zelf 14 en ik heb dit laatst zelf geprobeerd met mijn vriend. Hij heeft mij ook vast gebonden en hij heeft me toen ook geneukt. Klinkt allemaal een beetje apart maar het was een fijne ervaring zonder pijn maar wel met machteloosheid. Ik vind machteloosheid zelf best wel geil en het was mijn idee om dit te doen met mijn vriend.

WAT VINDEN JULLIE HIERVAN OF HEBBEN JULLIE HIER WAT OP TE ZEGGEN OF WIL JE JE EIGEN ERVARINGEN VERTELLEN MAG DIT NATUURLIJK IN DE REACTIES HIERONDER GEZET WORDEN.

Gr. van mij x

7 reacties

Ik vind (bd)sm echt heerlijk, hoe meer ik er mee bezig ga hoe meer ik er achter kom dat ik het echt supergeil vind om gedomineerd te worden.

Maar inderdaad , bedenk goed wat je wel en niet wil en maak daar afspraken over, je moet de ander echt compleet kunnen vertrouwen dat hij niet te ver gaat... Verder zou ik zeggen experimenteer lekker en geniet ?
Heey ik ben zelf 14 m'n vriend wauw me ook vast binnen slagen met zweep seks
Al2408,

Zoals Angovis al zei, ik ga zeker reageren. Ik heb veel ervaring met BDSM. Ik doe het al een tijdje en zoals je zelf waarschijnlijk al weet, je gaat steeds verder. Het is heel belangrijk om te weten wat je wel en wat je niet wilt. Voordat je begint geef je dit duidelijk aan. Het blijft seks dus jullie moeten allebei genieten. Ik vind het prima dat jij al seks hebt en dat je zulke fantasieën hebt. Bedenk wel dat het moeilijk/bijna onmogelijk is om uit die wereld te komen. Wil je dit echt of wil je alleen experimenteren? Overdenk zulke dingen wel voordat je er echt aan begint. Thuis met een vriendje kan geen kwaad, maar als je zo door gaat komt er een tijd dat dat niet meer genoeg voor je is. Je kunt het topic: "De pijn is opwindend; BDSM" lezen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. Heel veel succes en geniet ervan.
Zelf heb ik wel een beetje ervaring mee, alleen dan via internet. Met opdrachten via de webcam enzo. Ik vond het zelf wel lekker. Hij was te vertrouwen hoor haha. Je moet alleen heel erg oppassen met (BD)SM want niet iedereen is te vertrouwen en vertrouwen is belangrijk in SM.
En inderdaad wat angovis zegt 14 is best wel jong om zo ver te gaan, maar zolang je voorzichtig doet moet je vooral doorgaan. 🙂
Nou ik heb al een meisje (Annelyn) al flink mee geholpen zoiezo gaat zij ook reageren, zij is de expert maar k heb er geen mening over ik ben pas 13 dat jij 14 bent en dan al dit doet en neuken ookal is nogal jong maar het idee zelf van kinky (BD) SM heb ik geen problemen mee je mag zelf weten wat je lekker vind en hoe ver je wil gaan
Ga vooral zo door.... Haha
Maar 14 jesus das wel jong maar ok
Groet angovis

Reageer