Vraag

Onzeker vingeren

• 25 december 2016
  • 17 reacties
  • 393 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heyy mensen

Ik heb eigenlijk een probleempje ik ben echt heel onzeker en ik word heel snel
Geil en ik had gister m'n vriendje inmiddels ex Gevraagt of hij mij kan helpen hij zij ja ga maar naar je kamer dus ik doe dat en toen zij hij 2 dingen 1 begin met een vinger over je vagina te strelen en toen zij hij stop nu rustig je vinger er een beetje in en ik klap helemaal dicht
En begin te trillen en het ging niet meer goed ik zij dat hij stelde mij gerust dat het geen pijn deed naar 10 min had ik het gedaan en het voelde heel naar echt heel vol hij zij dat moet toen deed ik het weer en toen moest ik overgeven hij zij dat ik overgevoelig was en dan ik moest wennen weet iemand war ik kan doen Maar ik vind nat worden ook spannend hier een paar dingen die ik niet durf

1 naar de dokter gaan
2 door iemand laten doen

Ik hoop dat jullie me snel kinnen helpen dan probeer ik het vanavond nog

Help me

17 reacties

Heei,
Waarom is je vriend nu je ex?
Dwingt hij je om te vingeren?
Als je toch wil vingeren moet je het zelf proberen en niet met iemand naast je die zo graag wil dat jij gaat vingeren. En je zei dat je 12 was, is het niet een beetje vroeg dat je vriendje jouw ziet vingeren?

Groetjes X
Ps. Probeer het eerst rustig alleen en als je dan steeds moet overgeven enzo probeer er dan over te praten met je moeder. Door iemand anders laten proberen lijkt me ook niet handig want dan heb je niet zelf de controle, en je bent wel een beetje jong dat een jongen jouw gaat vingeren. Succes ermee
Nee het was via watsapp keepcoing
En ja hij dwong me maar hij vroeg ook een naaktfoto dus nu is het uit
En ja hij dwong me maar hij vroeg ook een naaktfoto dus nu is het uit maar ik wil het zelf heel graag alleen als ik hem streel gast het
Maar als ik in de buurt kom dan gaat het moeilijk maar dit komt ook omdat ik onzeker ben en het Will maar ben bang dat ik het fout doe en dat het pijn doet maar waarom het via watsapp was is omdat iemand me rustig moet houden
Oke, ik snap het. Als je het wil proberen misschien heb je hier dan wat aan. 1. Word opgewonden. 2. Maak 1 vinger goed mat met speeksel, zo glijdt het er veel makkelijker in. 3. Beweeg zo langzaam heen en weer. Nog andere tips: knip eerst je nagel waarmee je vinger want je kunt wondjes maken. Ga er niet te snel in, maar doe het langzaam.

Groetjes X
Dankjewel maar het voelt van binnen zo raar
Srry dat ik het vraag maar goe oud ben je
14, ben vroeg begonnen met mastruberen, te vroeg 😉
Volgens mij moet je op de kindertelefoon annoniem blijven
Heb ik al gedaan ben je een meisje
Let op!
Er mogen geen privégegevens worden uitgewisseld

Reageer