Vraag

onzeker piemel

  • 27 June 2020
  • 5 reacties
  • 375 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal ik ben Jelle net 13 jaar en ik ben best onzeker over mijn piemel. Hij is namelijk stijf 13 cm en op dit forum zijn er echt als mensen van 16 cm of meer. 
 

dus mijn vraag is hoe groot is jullie penis en is die van mij klein voor mijn leeftijd 


5 reacties

Badge

Hoi jelle ik ben 14 jaar en heb een stijve piemel van 8 cm dus voor 13 jaar heb je een mooie grote piemel. Ik ben ook onzeker over mijn piemel maar voor jou is daar geen rede voor. Als je me nog iets wilt vragen stel ze dan gerust. Groetjes! 

Gezondsheid.be

13cm voor een jongen van 13 is heel normaal hoor. Bovendien groeit ie nog tot ± je 20e.

 

Groetjess

Heyy

Ik ben 14 en slap meet m'n piemel 9cm en stijf 12.5.

Velen zijn hier best groot geschapen blijkbaar. Wrs groeit je piemel nog wel hoor!

Groetjs

Heyo,

De lengte en omtrek van mijn kleine vriend doet er niet toe. Maar je moet 95% van alle reacties over die forumleden hier mededelen met een korreltje zout nemen. Iedereen heeft hier blijkbaar een pik van 16 cm op hun 13e en een pik van 18 tot 23cm als ze 15 of 18 zijn. 

Kijk vooral is naar de tabel die Lisa heeft gestuurd. Dat is nou iets wat echt de waarheid is. 

En ik denk altijd zelf van misschien is hij niet zo groot als veel mensen, maar hij doet zijn werk goed. En ik ga niet elke dag seks hebben met me vriendin. Ik vind seks niet iets wat mega belangrijk is in een relatie. En uiteindelijk zal het een meisje een worst wezen hoelang dat ding nou is. Zoals ik al is eerder zei hier ze gaat heus geen liniaal pakken en zeggen ik wil eerst weten hoelang hij is.

See ya!

Spookyzx.

Reputatie 4
Badge +3

De grote mkt niet super veel uit, een “kleinere” Piemel mkt niet uit, als j de techniek mr goed doet

Reageer