Vraag

Onzeker Help Me

  • 3 June 2018
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyyy,
Ik ben nu 15 jaar,
En ik wilde dus heel graag seks hebben,
Dus ging ik op instagram kijken etc,
En toen kwam ik uiteindelijk een heel knap meisje tegen (15 jaar) en ik vroeg haar of ze met de me wilde, Ze zij ja, En toen na allemaal gepraat,
Gingen we het doen, En ze wilde zelfs 4 andere vriendinnne mee nemen, alleen uit eindelijk wilde ik het niet en heb ik nee gezegd,
Ik voelde me der niet goed bij, alleen nu heb ik weer spijt dus wil ik het, en daarna is het ja maar ik wil niet meer het is steeds Ja Nee Ja Nee,
Plzzz iemand help,

2 reacties

15 jaar is wel redelijk jong maar als jij voelt dat je er klaar voor bent kan niemand je tegenhouden. Ik raad het je wel af, ookal is het niet leuk om te zeggen. Wacht nog een jaartje! Ook zou ik de eerste keer niet direct groeps sex hebben. Dit is natuurlijk je eigen keuze. Als je twijfelt zou ik toch voor nee gaan. Dat betekent dat je er nog niet echt klaar voor bent maar zelfbevrediging is niet uitgesloten. Verder kan ik je niet helpen. Dit is volkomen je eigen keuze.

Groeten Zon
Als jij je er niet goed bij voelt, doe het dan niet.
Dit is een van de activiteiten waarbij je een bewuste keuze moet maken.

Misschien is het handig om met die dame jouw gedachtes te delen, want ik denk dat zij te hard van stapel is gelopen.

Reageer