Vraag

ontmaagding

  • 7 June 2019
  • 7 reacties
  • 1317 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik wou gwn vragen op welke leeftijf iedereen ontmaagd is en hoe. -tekst verwijderd i.v.m. overtreden forumregel 9-  

Dankjewel!!


7 reacties

Nog niet maar eil het heel graag!
Reputatie 1
Badge +2
helaas nog maagd, dus niet zon spannend verhaal😬
Ben ik niet Dus kan er niet echt antwoord op geven

Ik ben ontmaagd op mijn 15e verjaardag.
We waren op een feest en ik had haar al wel vaker gezien en nu kwamen we met elkaar aan de praat en gingen we uiteindelijk zoenen. Toen zijn we naar buiten gegaan en daar heeft ze mij naast de tent afgetrokken en gepijpt, op dat komen kwam een goede vriend van mij enndienzij dat we gingen. Dus ik snel broek omhoog en vroeg of ze mee mocht en dat mocht. Dus wij. Naar de vriend toe want daar sliep ik die nacht. En toen we in bed lagen ik lag met haar en die goede vriend in een bed en er lagen bog twee vrienden op de een luchtbed. Wij begonnen weer een beetje te zoenen enzo en toen pakte ik een condoom  -tekst verwijderd i.v.m. overtreden forumregel 9- en na 20 mij neuken 2 klaarkomen was het klaar en werd mijn lul weer slap en hebben we heerlijk naakt geslapen en we hebben nog 8 maanden verkering gehad en heel wat geneukt, en ik heb ondertussen 21 bedprmterms gehad.
ik hoop dat dit uitgebreid genoeg is!

ik was 14 jaar oud en mijn vriendje 15
  • Weet de weg
    dat best geil tough ik ben nu 2 maanden 15,

    ik was all ontmaagd maar dat was niks en jonge leeftijd was gewoon met elkaar spelen.

    Maar wat je had, lijkt  mij wel fijn en een lange relatie :)

    was je Dick 21 cm heb je het helemaal opgemeten van de eikel tot je lies to je zo ver duwt vanaf je Dick dat je bot voelt of echt allen de Dick + ballen

    en ben wel benieuwd hoe dat voelt aangezien dat het eerst raar voelt, lekker warm waarschijnlijk ben wel nieuwsgierig en heb er zijn

    sorry voor gramatica heb haast en kan niks verbeteren

15, slaapfeestje. Iedereen was dronken behalve ik. Een meisje en een jongen lagen te pitten. Het andere meisje ging uiteindelijk dronken op me liggen. Met dr hand in mijn broek. Uiteindelijk hebben we seks gehad en volgende ochtend wist ze niks meer 😝

Reageer