ontmaagding

• 6 november 2016
  • 3 reacties
  • 428 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hey,

ik heb al een best lange tijd een vriendje en ik vertelde hem dat ik pas seks met hem wou hebben als we al best lang hebben, en nu denk ik dat ik binnenkort ontmaagd wordt en dat vind ik niet zo erg alleen mijn probleem is. ik ben heel erg bang dat het veel pijn gaat doen. ik heb wel eerder wat met hem gedaan en toen die me vingerde deed het ook al pijn dus ik ben best wel bang. weet iemand misschien wat ik kan doen zodat het geen pijn doet, want ik maak me er best wel veel zorgen over. (liefst geen antwoord van vinger jezelf enzo)
dankje alvast

3 reacties

Hee xkusanoniem, ik snap dat je bang ben voor de pijn. Het voorspel is heel erg belangrijk hoe natter jullie zijn des te makkelijker gaat hij er in, ook is het voor jou heel erg belangrijk om je goed te ontspannen, daardoor doet het minder pijn. Als jij je aanspant van binnen doet dat namelijk juist heel veel pijn, yes i know ontspannen op je eerste keer is niet makkelijk. Doe je best en ik hoop dat je hier wat aan hebt. Xxx isabeau
De 4 dingen om ervoor te zorgen dat vingeren gwn geen pijn doet en gwn fijn is/wordt
1) nat zijn
2) geil zijn
3) ontspannen zijn
4) ervaren zijn
heel erg bedankt xx

Reageer