Beantwoord

Ontmaagd op je 8ste raar?

  • 30 April 2019
  • 5 reacties
  • 5060 Bekeken

Badge
Hoi allemaal, ik denk de laaste tijd terug aan mijn ontmaaging op me 8ste niet vingeren bij me vriendin maar gewoon echt via de vagina, ik vraag me dus ook af is dat raar?
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 April 2019, 10:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je bent ontmaagd toen je 8 jaar oud was. Dat is vrij vroeg. Waarschijnlijk is slechts een zeer klein percentage van de mensen op die leeftijd al ontmaagd. Je zou het dus als 'raar' kunnen bestempelen, omdat het nogal ongewoon is. Als het met wederzijde instemming gebeurde dan is het verder niet gek.
Ja je was heel erg vroeg met vingeren, maar ik zie zoiets meer als experimenteergedrag van kinderen, vergelijkbaar met doktertje spelen. Ik zou het in ieder geval geen echte ontmaagding willen noemen.
Badge
Ik drukte perongeluk op het vinkje ✅ maar ik bedoelde dat Cujiua het vinkje kreeg omdat dat antwoord me wel heeft geholpen👍
Hey i dont no it anymore,

Volgensmij is dit niet echt een ontmaagding een een ontmaagding is dat je vagina in contact komt met een penis en er uiteidelijk ook ingaat dan ben je volgensmij ontmaagd. Maar als je er klaar voor bent dan moet je er aan beginnen en trek je niks aan van de opmerkingen van anderen.
Hey,

Wat Rishella zegt klopt. Er is sprake van ontmaagding wanneer de man de vagina van de vrouw voor de eerste keer penetreert. Het is niet raar, dit is een onderdeel van je ontwikkeling. Die ontwikkeling is bij jou vroeg. Trek je zoals Rishella ook zegt niks aan van de meningen van mensen.

Gr.

Jack

Reageer