Vraag

ontmaagd

  • 6 July 2019
  • 5 reacties
  • 3393 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Mijn zus hield gisteren haar examenfeestje en ik mocht er ook bij zijn van haar. Een vriendin van haar die 17 is kwam iedere keer naar mij toe. Toen vroeg ze of ik nog maagd was. Ik zei ja en toen moest ze lachen. Een poosje later was ze best wel een beetje dronken en toen zei ze dat ze met mij naar bed wou. Omdat ik nog maar 13,5 jaar ben vroeg ik of ze dat echt meende. Toen zijn we naar mijn kamer gegaan, en hebben we ons uitgekleed. Toen een poosje gevoeld en zo, maar toen ik mijn penis in haar vagina stopte kwam ik direct al klaar. Normaal moet ik best lang aftrekken voor ik klaar kom. Wat moet ik nu doen? Ik voelde me heel erg lullig. Ze heeft niets meer gezegd en kleedde zich aan toen. Ik ben bang dat ze het verder vertelt. O ja we hebben wel een condoom gebruikt.

5 reacties

Ik denk dat je dit dan maar eens met haar moet bespreken, als jij vreest dat zij het verder vertelt.
Hoewel het kan zijn dat zij zich niet alles er meer van kan herinneren, kan het geen kwaad om te benadrukken dat het tussen jullie tweeën moet blijven.
Het was eigenlijk niet zo heel verstandig om dat te doen, zeker niet omdat ze vanwege haar dronkenschap niet per se in staat was om doordachte keuzes te maken, maar daar is het nu te laat voor.
Badge

respect

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Je kunt met haar gaan praten maar ik denk dat zei het misschien ook wel een beetje beschamend vond. Als ze heel erg dronken was kan het ook zijn dat ze het haar niet eens meer herinnert.

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb het er met haar over gehad en we hebben het nog een keer gedaan. Helaas kwam ik toen weer supersnel klaar.  Ze zeggen dat als je vooraf rukt het minder snel komt, maar als ik dat doe krijg ik hem het eerste uur niet meer omhoog. 

Reputatie 1
Badge +1

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

Misschien is het dan handig om wat (langer) voorspel te doen en meer aanraken en pijpen/beffen. Dan gaat hij vast omhoog, anders kun je altijd haar gaan vingeren tot dat je een stijve krijgt en verder gaan met het echte werk :)

Reageer