Vraag

ontmaagd

• 27 oktober 2016
  • 9 reacties
  • 868 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Alstjeblieft help, ik ben 16 jaar en op mn 15e al ontmaagd. Elke keer als ik hem zie wil hij sex, ik wil en kan t niet meer maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen... hij is flink wat ouder en ook hebben we een relatie

9 reacties

(Voor dat ik doorga wil ik zeggen dat je kan verwachten dat oudere jongens veel seks willen)

Je kan 2 dingen doen
1) duidelijk maken dat je voorlopig FF klaar bent met sex, als hij geen begrip daar voor heeft moet je het miss uitmaken
2) nu maar meteen uitmaken

Miss is het tijd om n te denken over if hij je miss alleen maar heeft gebruikt voor sex
Denk daar !aar is over na
zeg het gewoon ik weet dat het moeilijk is maar je wilt toch niet dat dit door gaat, Kom voor jezlef op
Hey,

Kan je dit eerlijk met hem bespreken?
Dat jullie een relatie hebben betekend niet dat hij recht heeft op seks met jou. Jij bent nog altijd de baas over je lichaam en jij geeft je grenzen aan!

Als je het niet met hem kan bespreken is het denk ik geen goede gezonde relatie.
Dan moet je jezelf afvragen of je deze relatie nog wilt?

Liefs,
Pheebe
Hoi!

Als je niet wil, mag je echt geen seks hebben. Seks moet iets speciaals zijn tussen 2 mensen die elkaar graag zien en die zich er allebei ook goed bij voelen. Alle jongens van die leeftijd willen seks, dat ligt aan hun hormonen en daar kunnen ze zelf weinig aan doen, maar dat wil niet zeggen dat jij dingen moet doen die je niet wilt. Zeg simpelweg dat je er geen zin in hebt en als hij niet wil luisteren, ga dan desnoods gewoon weg of maak het uit. Je mag dit niet doen tegen je wil.

Doe (op dit gebied toch) alleen wat je wilt
Groetjes
x
Laat je nooit dwingen door je vriendje. Als jij geen seks wil moet je het ook niet doen. Als hij dan geen relatie meer wil is het een sukkel. Je moet het alleen doen als jullie het allebei willen. Als je met hem afspreekt stap op hem af en zeg dat je geen seks meer wil. Waarschijnlijk heeft hij hier gewoon begrip voor.
Hey, ik ben een jongen van 13 en heb een vriendin van 13 en nouja, voor mijn gevoel is t precies andersom.... zij is de gene die altijd sex wilt als ik bij haar slaap en dat is 2 weken per maand minimaal dus ongeveer elke maand iets meer dan 14 keer sex per maand (het word saai) maar ja, mijn tip voor jou: zorg dat je niks tegen je zin in doet net als ik soms doe.....

Groetjes van dezaah derp

Reageer