Vraag

Ontkennen

  • 10 April 2018
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou een week geleden is het uit gegaan met mijn vriendin.. maar als jongens zijnde ga je natuurlijk vertellen wat je allemaal met haar heb gedaan. Nou ik heb seks met haar gehad maar dat is dus door iemand anders gezegd tegen haar maar zei beweerd dat dat niet zo is en nu krijg ik allemaal haat wat moet ik doen?

-Gr Kaaskoek

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het is, in dit geval, jouw woord tegen die van haar. Als zij blijft volhouden dat het niet zo is, en mensen komen daarover naar je toe of spreken je daarover aan, gewoon lekker laten lullen. Je kunt ook zeggen dat het wel gewoon zo is en dat het je niet interesseert of mensen je geloven of niet.
Oké bedankt!
Hoi!

Het is uit met je vriendin, en jij hebt gesproken over wat er allemaal gebeurd is. Je vriendin ontkent dat jullie seks hebben gehad, waardoor jij nu nare opmerkingen krijgt.

Misschien schaamt ze zich hiervoor. Misschien is ze boos, en werkt ze dat op deze manier uit.

Kunnen jullie op een neutrale wijze met elkaar praten? Jij kan uitleggen wat haar leugens voor gevolg hebben voor jou, en zij kan uitleggen waarom ze dit ontkent heeft.

Groetjes
x

Reageer