Vraag

onlyfans van nicht

  • 4 June 2023
  • 12 reacties
  • 943 Bekeken

Badge


ik kwam er net achter dat mijn nicht een onlyfans account heeft en daar gratis haar borsten laat zien. Zij is 20+ en ik vind haar erg geil ik ben nog 16, ik heb me er al een paar keer op leeggespoten en het is meer dan normaal. Is het raar dat ik me erop aftrek want het voelt heel geil maar ook fout tegelijk. Wat vinden jullie?


12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Je vind het zelf normaal dus dan boeit het toch niet wat wij daar van vinden? Ik zou zelf niet op familie gaan rukken maar het is jouw feestje...

Reputatie 7
Badge +9

Wat wij vinden? Tja, gewoon weird. Beetje raar dat je op haar aftrekt. Vooral op het internet. Kies iemand anders ofzo. Maar dat is wat ik vind. Niet jij dus.

Reputatie 2
Badge

@Timo16  

 

De grootte vraag is, wat is haar onlyfans?

 

Reputatie 7
Badge +9

@Timo16  

 

De grootte vraag is, wat is haar onlyfans?

 

Komop man, zo kan je niet zijn😂

Badge

@Timo16  

 

De grootte vraag is, wat is haar onlyfans?

 

Komop man, zo kan je niet zijn😂

wat haar naar op onlyfans is houd ik liever prive😁

Reputatie 4
Badge +4

Ok kindertelefoon mag je het ook niet delen

Blijkbaar vind je het zelf okee, dus waarom wil je dan van ons weten wat wij vinden? Zelf zou ik niet willen klaarkomen op familie, dus ja ik vind het abnormaal!!!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

 

Nouja, je bent 16, puberteit, rare dingen,

Ik denk ook dat het rare een beetje afhangt van wat je aantrekt; Borsten of het feit dat het haar borsten zijn?  ‘T lijkt mij het eerste

Reputatie 7
Badge +4

 Reactie verwijderd, want het ging off-topic. Je gaat off-topic wanneer je niet reageert op de vraag van de topicstarter.

Reputatie 5
Badge +3

ze is 20+ en heeft het open op OnlyFans staan, tja zolang je haar er niet mee lastig valt is er toch weinig aan de hand lijkt me.

 

 

maar wat @Jongen2009 al zei, iedereen is nu natuurlijk wel benieuwd naar haar OnlyFans haha

Reputatie 7
Badge +9

ze is 20+ en heeft het open op OnlyFans staan, tja zolang je haar er niet mee lastig valt is er toch weinig aan de hand lijkt me.

 

 

maar wat @Jongen2009 al zei, iedereen is nu natuurlijk wel benieuwd naar haar OnlyFans haha

Bro no way dat ze jou nu ook al te pakken hebben😂

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Voor ieders veiligheid is anonimiteit op het forum heel belangrijk.

Om deze reden zal de topicstarter geen antwoord mogen geven op vragen over de social media van een familielid. Letten jullie hierop in de reacties?

Bedankt, groetjes, Mariska 

Reageer