Vraag

online sex

  • 28 November 2022
  • 8 reacties
  • 2383 Bekeken

Badge

Hey allemaal

Ik vind dit raar om dit te zeggen/vragen maar ik ga vaak op omegle en en dan op snap om met mensen online te geilen. Vaak zijn het dan veel oudere jongen en ik doe dit liever ook niet maar vind het zo lekker om te doen en ken niemand in mijn omgeving om mee te geilen. Graag wil ik eigenlijk met mensen die tussen de 10 en 16. Ik ben 14. Iemand tips?

Groetjes


8 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Life is not easy_ deal with it 

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan. Tips met elkaar uitwisselen mag natuurlijk wel. 

 

Groetjes,

 

Puck, De Kindertelefoon

Badge

Ik heb toch geen contact gegevens uitgewisseld met iemand 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Life is not easy_ deal with it 

Klopt, je hebt inderdaad geen contactgegevens uitgewisseld. Het bericht is bedoeld om alvast mensen er op te wijzen dat contactgegevens hier niet mogen uitgewisseld, omdat het anders zo opgevat zou kunnen worden.

 

Groetjes,

Puck, De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge +1

op sommige discord servers kan je geilen met andere mensen ligt net aan de server die je joint je moet wel heel specifiek zoeken om 18 plussers te vermeiden

Reputatie 1
Badge

Miss vragen hoe oud ze zijn en miss gwn mensen op snap voegen en vragen

Badge

Hoi, ik kom af en toe ook op omegle en daar zitten ook veel jonge jongens die willen geilen. Mijn tip is om eerst de jongen zijn leeftijd te laten geven zodat hij er niet over gaat liegen. Daarna bepaal jij of je het wil of niet. En er zijn genoeg jongens op omegle die dat willen dus als je iets meer tijd erin stopt komt het wel goed ;)

Badge

Ik begrijp je ik heb ik voel me ook zo 

Ik deed dat ook

 

Reageer