Vraag

Ongesteld, vriendje

  • 11 April 2019
  • 10 reacties
  • 1017 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy ik heb een vraag, ik ben ongesteld en ik weet niet of ik het aan mijn vriendje kan vertellen. Hoe denken jongens er over als ze weten dat een meisje ongesteld is..? En wat vinden ze daar dan van?

10 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je kan prima aan je vriendje vertellen dat je ongesteld bent.
Ik denk dat jongens er vrij weinig van vinden. Het hoort nou eenmaal bij het vrouwelijke geslacht.
Hi

Je zou het tegen hem kunnen zeggen.
Maar ik weet niet of dat nut heeft.

Het verschilt denk ik per jongen of hij er wat van weet en begrip voor heeft.

Ik denk dat ze het bijzonder zou vinden omdat je dat niet tegen iedereen zegt

Groetjes
Bella
Als jij denkt dat het voordelen heeft om het hem te vertellen, omdat hij bijvoorbeeld jou zou kunnen helpen op zo'n moment, dan zou het aanraadbaar zijn.

Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen wat anderen er van denken, maar er zal zeker een deel zijn dat het niet zo spannend vindt om te bespreken. Het is vrij normaal voor de dames, dus zou het een beetje vreemd om daar moeilijk over te doen.
Hoi,
je kan het gewoon vertellen als je hem maar goed genoeg vertrouwt. Mijn vriendje vind het alleen maar fijn als ik even aan geef wanneer ik ongesteld ben. Zo weet hij dus de reden als ik bijvoorbeeld een beetje chagrijnig ben dat het niet door hem komt. ❤️

Hey! Zeg het gerust tegen je vriendje. Ik heb heel veel vriendinnen waarmee ik app over afspreken ofzo en dan zeggen ze ook dat ze ongesteld zijn. Dus dat ze dan bijvoorbeeld niet kunnen zwemmen. Is dus niks ergs aan, ik ben een jongen, geloof me jongens doen er niet veel mee. Ik zeg meestal “oh oké goede info wel weer!” Omdat het mij niet heel veel uitmaakt ofzo. Waarschijnlijk geldt dit ook voor veel andere jongens.

Reputatie 3
Badge +1

hey 

 

ik ben een jongen dus ik kan jou vraag goed beantwoorden 

 

ik denk dat je het rustig aan moet zeggen 

 

ik hoop dat je er wat aan hebt 

 

groetjs . halve zool 

Ik zou gewoon zeggen dat je ongesteld bent. En als hij dat raar vindt of als hij erover gaat klagen dan heeft hij geen respect voor je. Maar als hij je lief hebt en je respecteert kan je dit gewoon zeggen

Badge +1

dit moet je gewoon vertellen aan je vriendje,  hij zal dan (wss) extra lief voor je zijn, het versterkt de band tussen jullie twee en het is de normaalste zaak van de wereld. Ook is het een excuus als je bijv zwaar geïrriteerd bent of gwn chocolade wilt eten.

uit ervaring: mijn vriendje reageerde met ‘owh, wat kut’ ik ben toen 2 keer dorgelekt en had veel last van krampen, maar hij vrolijkte me weer op als dat gebeurde

Reputatie 2
Badge +1

hi 

uhm ik had twee weken geleden ook een vriendje. maar ik heb het uitgemaakt gewoon door wat dingen. maar maakt niet uit. ik was best nerveus toen ik het wilde vertellen en of hij het niet raar zou vinden. maar eigenlijk vatte hij het het heel goed op. ik vertelde het over snap, niet perfect, maar toch ik was alleen thuis en hij kwam allemaal chocola, chips, etc. brengen. echt zo lief. hij vatte het heel goed op. het was eigenlijk altijd zijn favoriete tijd als ik ongesteld was haha.

m

Reputatie 6
Badge +12

Je kan het aan je vriendje vertellen hoor… Dan weet hij het tenminste

Reageer