Vraag

Ongesteld

  • 1 February 2019
  • 7 reacties
  • 137 Bekeken

Badge
Hoi allemaal.
Ik heb even een vraag . Ik ben 13 jaar oud en nog steeds niet ongesteld , ik voel me daar heel onzeker over want bijna alle meisjes uit mijn klas zijn het al wel. Wat kan ik hieraan doen en is dit erg
groetjes

7 reacties

Hiiii, maak je geen zorgen! Ik werd pas op mijn 15e ongesteld. Bovendien is het helemaal niks leuks hoor ahah, dus geniet maar van de tijd dat je het nog niet bent 🙂
Hi,

dertien is echt niet laat, misschien voelt dat zo, maar dat is echt niet waar, bovendien is er altijd een kans dat sommige andere meiden uit je klas liegen over hoe vroeg ze zijn, omdat zij, net als jij, onzeker zijn.
Gelukkig is dertien helemaal niet laat, sterker nog, dat is de gemiddelde leeftijd hier in Nederland.
En prijs je maar gelukkig, ongesteldheid is echt niet fijn, wees maar dankbaar voor elke maand dat die er nog niet is.
Hoi,
Het is niet erg dat je op je 13e nog niet ongesteld bent. Er zijn zelfs meisjes die pas op hun 16e ongesteld worden! Ik zou je er pas druk om maken als je op je 18e nog niet ongesteld bent.
Groetjes
Hey geeertje

Zoals MagicMirror zei, hoef je je hier geen zorgen om te maken. Ik kan me voorstellen dat het niet zo fijn is om steeds de verhalen van je vriendinnen te horen en niet te kunnen meepraten, maar je zal ongesteld worden wanneer je lichaam daar klaar voor is.

Vaak word je ongesteld rond de leeftijd dat je moeder dat werd. Zou je je moeder kunnen vragen wanneer ze voor het eerst ongesteld werd?

Groetjes
Kenshin
Hee geeertje

Je moet echt blij zijn dat je nog niet ongesteld bent geworden, want het is echt een gedoe elke maand weer..
Ik was heel vroeg, ik was 11 of net 12
Toen die tijd was ik daar heel onzeker over omdat ik zo vroeg was, maar 13 is volkomen normaal.
Elke maand het gedoe met maand dat ik een paar dagen niet kan sporten door de buikpijn 😅 en soms denken dag en zwanger bent zonder dag je überhaupt met iemand naar bed bent geweest 😂 omdat je gewoon 2 a 3 weken te laat bent.
Geeertje wees blij met hoe je nu bent want het komt wel goed

Groetjes Autrefille
Heyy, ik was zelf al best wel vroeg. Maar het maakt niet uit! Je kan er eigenlijk niks aan doen. Je merkt het vanzelf wel. En onzeker zijn hoeft al helemaal niet. Genoet nog maar van de bloedloze tijd❤

Reageer