ongemakkelijke situatie met een jongen van school

  • 20 September 2020
  • 11 reacties
  • 1255 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

hoi ik ben senna 14 en ik heb laatst afgesproken met een jongen 17 die op mijn school zit  het begon allemaal heel normaal we gingen bij mij serie kijken en een beetje lachen en foto,s maken alleen toen begon hij al wat kleffer te doen en knuffels geven wat ik achteraf op dat moment niet erg vond maar ineens ging die boven op me zitten en het leek alsof die wil stoeien dus ik proberen hem van me af te krijgen op dat moment waren we beide aan het lachen en was er nog niks aan de hand maar op dat moment begon die me ineens te zoenen. en ik weet niet wat er in me opging maar ik deed automatisch met hem mee waardoor hij dacht dat ik het prima vond uiteindelijk is het ook zo ver uit de hand gelopen dat we seks hebben gehad alleen heb hier zoveel spijt van dat ik hier al weken mee zit kan iemand mij tips geven om de situatie te vergeten zodat ik er niet telkens mee zit. liefs mij


11 reacties

Reputatie 1
Badge

Heey ik snap heel goed dat je er spijt van hebt gehad! Ik ben ook 14) heb je nog met hem gepraat? Of afgesproken) en hebben jullie toen weer gezoend of verder gegaan? Als hij namelijk weer verder met je wilt moet je eerlijk aan geven wat JIJ wil! You go girl 🥰❤️

Reputatie 3
Badge +3

onnodige quote verwijderd


Ik zie hem soms nog wel op school alleen dan is het een kleine heey en lopen we beide verder dat maakt deze hele situatie zo vervelend maar ik zal het mischien eerst weer eens via de app moeten proberen :)

Reputatie 5
Badge +3

Onnodige quote verwijderd


Als je op school het lastig vind om met hem te praten, is via app een goed idee om te beginnen over wat je dwars zit. 

Reputatie 3
Badge +3

@Dje 

het ziet er nu naar uit dat hij me even helemaal niet zit zitten. dat kan natuurlijk komen omdat hij nu bezig is met een ander meisje er gaan zoveel vragen rond in mn hoofd 

Reputatie 3
Badge +3

update. we hebben gebeld en er even over gepraat dit was best wel positief en hij zei dat hij nog wel een keer wou afspreken om even bij te praten 

Ik denk idd dat de beste manier om dit af te sluiten en te vergeten, idd gewoon erover praten is. Vertel hem dat je het achteraf helemaal niet prettig vond en dat je er voorlopig nog niet klaar voor bent. Dit is voor hem ook duidelijk en zo kan jij het hopelijk afsluiten.

 

Even wat anders nog, was de seks wel veilig??

 

Reputatie 3
Badge +3

onnodige quote verwijderd


we hebben gepraat ik durfde alleen niet aan te geven dat ik er mee zat ik heb er nog wel over nagedacht maar we hebben nu weer iets meer contact gelukkig en we hebben het niet veilig gedaan maar ik merk zelf nog niet dat er iets mis is. en Ik kan gelukkig steeds beter met mijn emoties omgaan :)

Reputatie 3
Badge +3

Ik hoop dat je hem toch nog verteld dat je het niet zo prettig vond, voordat hij denkt dat je dit wel vond en hij het nog een x doet...

Reputatie 3
Badge +3

Ik hoop dat je hem toch nog verteld dat je het niet zo prettig vond, voordat hij denkt dat je dit wel vond en hij het nog een x doet...

we hebben er over gepraat samen hij is bij mij geweest en hij dacht dus dat ik er helemaal oke mee was en heeft later zijn excuses aangeboden  en we hebben nu iets beter contact en ik vind hem eigenlijk nog steeds wel leuk maar hij heeft de volgende keer belooft eerst te vragen of ik er wel oke mee ben en ik vind het nu heel fijn dat we er over hebben kunnen praten :)

Reputatie 3
Badge +3

 

Oo dat is fijn te horen! Goed dat jullie gepraat hebben en eerlijk met elkaar geweest zijn.

Reputatie 3
Badge +3

 

Oo dat is fijn te horen! Goed dat jullie gepraat hebben en eerlijk met elkaar geweest zijn.

jaa het is echt een opluchting :)

Reageer