Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Onderdanigheidsgevoel??

ik blijf liever anoniem Auteur
Net nieuw
Reacties: 0

17 juli 2017, 23:51

Hallo,

Ik ben een jongen van 15 jaar en maak me best wel zorgen ergens om. Ik weet niet of het een fetisj is of meer een voorkeur, maar ik vind het 'lekker' om onderdanig te zijn. Vooral seksueel gezien. Hier hoort dus ook bij vastgebonden worden enzo. Ik heb gelezen dat dit zou kunnen komen door een te kort aan testosteron (het mannelijk geslachtshormoon), aangezien de man eigenlijk dominant zou moeten zijn. Ik ben trouwens niet gay. Ik maak me hier best veel zorgen om. Ik zou graag willen weten hoe ik er af kan komen (als dat mogelijk is).

Groetjes.

Reacties (4)

• AAJM
    Net nieuw
    Reacties: 1

17 juli 2017, 23:59

Kan toch, iedereen heeft zo ze ding
  • Ano sh
    Weet de weg
    Reacties: 47

18 juli 2017, 00:34

Nou is nie erg, vrouwen hebben nog graag iemand om in de hand te hebben (tijden zijn gekeerd)
  • Xander16
    Weet de weg
    Reacties: 33

18 juli 2017, 00:37

Ik ben meer een dominante alpha man. Ik doe aan boksen en gevechtsport. Het geeft mij een kick fysiek een andere jongen of man de baas te spelen. Dat hij letter kruip voor mij. Een fetisj is dat ik zรณ'n onderdanige jongen wil over hem heen pissen.
  • Ano sh
    Weet de weg
    Reacties: 47

18 juli 2017, 01:01

Nou ik ben dominant (bazig) meisje ๐Ÿ˜‚ (heb ook box en kick box gedaan) mr nu ben k zachter dan vroeger mr blijf dominant (bij mij gaat het nie zo ver dat ik walg van zachtaardig, mr meisjes die overdreven reageren ๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜ฏ๐Ÿ˜ฏ๐Ÿ˜ค๐Ÿ˜ค๐Ÿ˜ค) helemaal niets mis me zachtaardig xx vin k persoonlijk leuker rustig en zachte mensen

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided