Vraag

OMG mijn vriendin is zwanger !

  • 19 August 2017
  • 45 reacties
  • 7077 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Fuck fuck wat moet ik nou. Vriendinnetje van 15 jaar liet me de clearblue zwangerschapstest zien een uurtje geleden. We hebben bijna een maand dagelijks sex . Zij slikt de pil alleen geen condoom. Ik ejaculeer altijd sperma in de vagina van haar dat wilt ze.
Nu komt het leuke clearblue test zegt + en 2-3 weken zwanger.
Hoe kan dit ? In de stopweek pil hebben we elke dag sex gehad.
Ik word ram gestoord nu dat ze zwanger van mij is. En haar ASO vader breek mij al mijn botten had hij mij gewaarschuwd als ze zwanger raakt.
Stiekem abortus? Wat kost dat en hoe werkt het..
Mijn ouders mogen het ook niet weten. Mijn moeder zegt vaker als dat meisje zwanger raakt van jou dan is het express. Jij hebt alleen controle als je een condoom gebruikt en het daarna meteen doorspoeld in de wc. Ze weet dat wij miljonairs zijn .

45 reacties

weet ook niet hoe dat kan in die stopweek enzo, maar misschien kun je hier wat info vinden over hoe verder,
https://fiom.nl/ongewenst-zwanger/zwanger-wat-nu
Voel me zwaar klote heb echte vette ruzie met mijn vriendinnetje nu. Ze zei..moet je iets eerlijk zeggen. Ik heb de pil niet meer geslikt ik werd er zo misselijk van de eerste week. Het doosje ligt daar nog bijna vol met pilletjes voor . BAM dat sloeg bij mij in als een harde vuist in mijn gezicht.
Ik voel me zo genaaid door mijn vriendin. Hoe kan ze me dat aandoen..ik vertrouwde haar.
Bah ze heeft me voor de lekkere sex misbruik . Nu ben ik ook verantwoordelijkheid dat ze zwanger van mij is.
Ik draai echt door nu..hoofdpijn.
Weet niet.. ze moet de baby niet laten komen. Maar ze wil het wel en geen abortus zei ze nog net.
Kan ik haar verplichten om de bevruchte eicel weg te halen ? Ik heb daar ook te beslissen niet zij!!!
Hoi,

Beide ouders hebben tijdens de sex verantwoordelijkheid. Dat jij een condoom om kan doen, betekent niet dat het jouw schuld is. Sterker nog, je hebt ook condooms voor vrouwen. Het is net zo goed haar schuld als die van jou. In dit geval is het meer haar schuld dan jou schuld.

Uiteindelijk kun jij haar niet dwingen abortus te plegen. Ja, beide ouders hebben daar zeggenschap over, maar in praktijk heeft de vrouw het laatste woord.

Wat jij kan doen is haar ervan overtuigen dat ze abortus moet plegen (omdat je dat dus wilt). Je kunt daar argumenten over opzoeken op internet. Dat het kind er onder gaat leiden. Het is slecht voor een 15-jarige om te bevallen (lichamelijk en geestelijk) en zo kun je dus nog wel wat dingen vinden.

Ik denk dat een abortus niet goedkoop is, maar daar heb ik geen verstand van. Het is daarom slim toch jullie ouders erover te vertellen. Het is begrijpelijk dat ze boos worden, maar meer dan eerlijk zijn kun je niet doen. Ze spreken waarschijnlijk met zulke harde woorden om jullie af te schrikken, maar als het er op aankomt zullen je ouders voor je klaarstaan.

Succes,
Gr. Pin
Hoi Pin.. reuze bedankt voor je antwoord erop. Om kort te zijn had zo net met mijn vader gepraat dat mijn vriendin express door haar schuld niet pil slikken zwanger is geraakt van mij.
Nou willen mijn rijke ouders dat ik alle contacten verbreekt met haar..dus niet meer zie. Ze willen niet zo in het nieuws komen. En om mij te beschermen voor de stress van anderen. Mijn pa zei nog net..bewijs zij maar dat het jouw kind is als je een DNA testje weigert. Slim plan van mijn pa en mijn moeder zei nog ..zo moeten we het doen is het beste voor iedereen.
Zij wilt de baby laten komen dan ben ik weg. Gaat ze maar tienermoedertje spelen , ik ga nog verder studeren.Blij dat mijn ouders me helpen nu met goed advies. Zie nu in dat het een dom meisje is die zich zwanger laat maken. Denk ze echt nu dat ik blijf bij haar voor de baby?
Ik ben blij dat je een manier hebt gevonden om ermee om te gaan. Je kunt altijd nog afspraken met dat meisje maken. Bijv. als je de baby zou willen zien en dergelijken. Ik denk dat je ouders dit niet willen, maar je zou haar ook wat geld toe kunnen stoppen als je dus zo rijk bent. Dat kan haar helpen, maar idk, je kunt niet alles kopen. Je moet zelf maar kijken wat je nog wilt met haar.

Gr. Pin
Als mijn ouders geld toe stoppen of ik ..dan erkennen wij het kind. Dat heeft grote gevolgen ..want dan lijkt het mijn kind te zijn. Mijn pa zei weer..kappen met dat meisje uit een arm ASO milieu. Jij kunt veel beters krijgen uit ons sterren status .
Hij heeft wel gelijk hoor Pin. Natuurlijk de sex was erg lekker met haar. En ik heb kunnen oefenen het neuken , dat is wel super. Maar zo gemeen van haar dat ze de pil stiekem niet slikte.
Misschien heeft mijn moeder alweer gelijk..dat het een heel naïef meisje is. Ik mocht van haar geen condoom omdoen.. dus ga je nu echt wel denken dat ze wilde dat ze zwanger raakte Nou dat is haar geluk en nu stop relatie.
Mag ze haar vader gaan vertellen nu..denk dat ie uitflip . Nee geen contact wil die gekke ouders van haar nooit meer zien. Beter zo en een mooi meisje uit een betere rijke familie zoeken zegt mijn moeder nu net.Yes ..dat ga ik doen. Ben haar al vergeten baby mag ze houden mijn ex.
Oké, als jij daar gelukkig van wordt! 😳 Ik ben blij dat je je al zo snel weer ok voelt.
Gr. Pin
Nee voel me shit Pin. Maar is beter zo dumpen dat meisje.
In elk geval weet ik nu dat ik vruchtbaar ben..mijn zaad is okay..??
Aaah, shit! Ik denk dat het gevoel vanzelf wegslijt. Als het het beste is, dan is het het beste.
Wouw net alles gelezen. Maar is er nog iets waar ik mee kan helpen wand dan doe ik dat ?
WAT IS ER MIS MET JULLIE!!!! Je kunt haar niet zomaar aan de kant zetten! Zeker nu ze zwanger is. Hoewel je boos bent is het ook jouw verantwoordelijkheid als je geen kind wil had je maar geen seks moeten hebben. Denk eens na over JOUW kind! Hoe denk je dat het voor hem of haar zal zijn om zo'n ontzettende egoïst als vader te hebben. Ik begrijp hier niks van. Dit kind is 50% van jou of je dat nou leuk vind of niet. Als je jezelf verantwoordelijk genoeg vind om seks te hebben moet je ook verantwoordelijk genoeg zijn voor de gevolgen. Ik vind het trouwens belachelijk hoe jij haar asociaal noemt terwijl jij de gene bent die de rug omkeerd naar zijn eigen kind gewoon omdat het te 'moeilijk' voor je is. Raad eens? Dit hebben jullie zelf veroorzaakt! Word wakker! Leer dat je acties gevolgen hebben en gedraag je als een man inplaats van een dom jongetje. Hoe denk je dat zij zich nu voelt? Ja, ze had het gebruik van de pil met jou moeten overleggen maar wat gebeurd is is gebeurd. Ik hoop dat deze reactie je van gedachten kan veranderen want je hebt mij ontzettend kwaad gemaakt.
@ROSIECOTTON
Die meid wil een kind ontstaan door een leugen behouden. Ikzelf vind het nog indrukwekkend dat XANDER16 dit nog eenig zins rustig heeft aangepakt.
Ikzelf had dit verre van zo goed kunnen aanpakken.

Ja het is wel erg dat hij haar in de steek laat na zoiets. Maar ze heeft zelf duidelijk gemaakt het kind (wat nooit ontstaan zou kunnen hebben volgens die informatie die hij had) te willen houden. Dat hij dit niet wil heeft hij (denk ik) ook duidelijk gemaakt waarna dit 1 van de betere opties was.

@xander

goed dat je dit zo rustig hebt aangepakt en ook niet gewelddadig bent geworden. Ik zelf had dit niet gekund en bewonder dit ook erg van je.
Rosiecotton dit is voor jou.
Ik wil dat ze abortus doet dan is probleem baby voorgoed opgelost. En het egoïsme is dan ook niet meer . Ik denk aan studeren zij wilt stoppen met school om de baby te zorgen. Wat een verspilde tijd en moeite van je leven als je tiener bent.

Zij zegt meer..babies zijn zo leuk!
Ik antwoord..ben je nog te jong voor. Ik zeg ik wil nog met vrienden feesten en vakantie etc. Toch doet ze wat zij WILT!

Begrijp je ik wou altijd een condoom omdoen als we sexen.
Zij WILT ..maar ik wil jouw warme zaad in mijn kutje hebben. Met een rubbertje om vind ik niet echt sex.

Dus wie is hier schuld..ZE heeft mij nu zo onder druk gezet dat ik het uit moet maken. Mijn pa wilt desnoods de abortus betalen maar dan wel doen in België. Hij zegt..beter verder weg hoop dat niemand achter komt. Is niet goed voor jouw toekomst dit allemaal.

Hij heeft gelijk toch mijn pa en ook mijn ma..boh wat ben ik dom geweest om me te ontmaagden. Had ik me beter bij afrukken gehouden en geen meisjes..pfff
@xander16 ARM ASOMILLEU ? Heeft je vader dat serieus gezegd ? Zijn alle armen aso's? En zijn ook gezinnen die arm zijn omdat een van de ouders niet kan werken omdat de vader of moeder ziek is. Zijn dat ook aso's? En je ouders zeggen , gewoon een DNA test weigeren wij willen niet zo in het nieuws komen. Ja hoor lekker weer alleen maar aan zichzelf denken. Ik ben het eens dat het meer haar schuld maar ook deels jou schuld want jij accepteerde het om te neuken zonder condoom.

Normaal heb ik niet zo'n uitbarsting zoals over arme aso maar dit werd te persoonlijk.
Ik hoop ook dat ik hier geen waarschuwing voor krijg , ik heeft gwn mijn mening
@rosiecotton ik ben het compleet met je eens
@JELMERHELPER

Als je de informatie hebt gelezen in voorgaande topics van XANDER16, zou je kunnen weten dat dit meisje inderdaad in een 'asowijk' woont. Uiteraard zijn niet alle mensen die hier wonen aso's maar (op basis van informatie van voorgaande topics) de vader van het meisje zou je wel in deze categorie kunnen zetten.

Dat niet iedereen in die omgeving een aso is klopt zeker maar in dit geval (op basis van de gegeven info) kun je wel concluderen dat dit meisje niet in het beste milieu opgroeit.

Dat een rijke vader niet wil dat zijn zoon zeg mengt met zo iemand (niet dat ik het zelf zo gezegd had) kan ik daarom redelijk snappen.
Dit meisje heeft namelijk toch zijn zoon letterlijk en figuurlijk genaaid.

Accepteer alstublieft dat deze opmerking dus niet gericht was naar alle armen (ook niet naar jou, aangezien je het persoonlijk opvatte) maar naar een gezin die daadwerkelijk in een asobuurt leeft en zich er ook half naar gedraagt.

Gr. een Vliegtuig
Ik ben het op zich eens met @Rosiecotton. Het is ook de verantwoordelijkheid van @Xander16. Maar ja, hoe @Xander16 het beschrijft, is dat meisje moedwillig zwanger geworden, terwijl hij dat niet wou. Kind of niet, dan moet zij een veel groter deel van de verantwoordelijkheid dragen vind ik. Dit kan dan weer en lekker welles en nietes spelletje worden, maar uiteindelijk blijft het de keuze van @Xander16. Volgens mij heeft hij zijn oplossing gevonden. Dan blijft er voor ons weinig over om te doen.

Veel succes,
Gr. Pin
Hey mensen..ik ben geen klootzak maar een nette jongen hoor van 16 jaar. En mijn zondag begint niet leuk. Vader van mijn ex vriendinnetje..een alcoholist comazuiper had mij via whatsapp bedreigd . Als mijn ouders hem niet veel geld elke maand zwart in de handen duwen vanwege de bijstandsuitkering..
...dan gebeurt er dit als hij mij tegenkomt . Hij verbouwd mijn gezicht, breekt mijn botten en hij zorgt er persoonlijk voor dat ik geen kinderen meer kan maken.!Hij noemde het woord castreren als bij dieren..met een mes mijn zaadballen tsakkie verwijderen.
Die man is knettergek en hoop fat hij maar bluft. Heb het mijn pa laten lezen die zei net ..zie je maar dat ze het voor het geld doen. Hij wilt 1000 euro elke maand krijgen voor zijn zwangere dochter.
Wat een dag ..betalen of gecastreerd worden letterlijk.
Niet normaal ik heb helemaal niks fout gedaan. Altijd lief voor haar geweest....Wat nu!!!!
Politie, maar dan erken je het kind waarschijnlijk wel.
ik denk dat politie inderdaad de beste oplossing is. tenzij je denkt dat jij en je ouders dit zelf kunnen oplossen..

in ieder geval niet betalen
Het is vrij logisch om van mening te zijn dat beide partners verantwoordelijk zijn als het gaat om het voorkomen van zwangerschappen.

De acties van het meisje zijn wel dingen om vraagtekens bij te zetten.
Naast het feit dat ze zonder overleg stopt met anticonceptie en het pas naderhand vertelt kiest ze er ook voor om het kind te houden.
Ik vraag mij af of ze weet welke gevolgen het voor haar heeft.
Naast het feit dat bevallen op zo'n jonge leeftijd niet altijd zo goed is voor je lichaam denk ik dat ze moeite gaat krijgen met haar scholing.
Als ze stopt met school om voor het kind te zorgen (mag dat wel?, ivm leerplicht) dan denk ik dat ze later moeiye gaat hebben met het vinden van een baan.
Daarnaast lijkt het mij lastig om van slechts 1000 euro per maand te leven, of er moet iemand al vrij snel bereid te zijn om haar te helpen.

Voor de dreigementen kun je het best naar de politie.
Daarnaast is het wel handig om iemand te hebben die met een neutraler standpunt die een betere wending kan geven aan dit probleem.
[quote=Xander16]Hey mensen..ik ben geen klootzak maar een nette jongen hoor van 16 jaar. En mijn zondag begint niet leuk. Vader van mijn ex vriendinnetje..een alcoholist comazuiper had mij via whatsapp bedreigd . Als mijn ouders hem niet veel geld elke maand zwart in de handen duwen vanwege de bijstandsuitkering..
...dan gebeurt er dit als hij mij tegenkomt . Hij verbouwd mijn gezicht, breekt mijn botten en hij zorgt er persoonlijk voor dat ik geen kinderen meer kan maken.!Hij noemde het woord castreren als bij dieren..met een mes mijn zaadballen tsakkie verwijderen.
Die man is knettergek en hoop fat hij maar bluft. Heb het mijn pa laten lezen die zei net ..zie je maar dat ze het voor het geld doen. Hij wilt 1000 euro elke maand krijgen voor zijn zwangere dochter.
Wat een dag ..betalen of gecastreerd worden letterlijk.
Niet normaal ik heb helemaal niks fout gedaan. Altijd lief voor haar geweest....Wat nu!!!![/quote

Die bedreiging is niet netjes van hem, maar ergens kan ik wel begrijpen dat een vader hartstikke kwaad is als iemand zijn dochter bezwangerd en dan in de steek laat. Dat is wat je fout hebt gedaan. Begin met het erkennen van je eigen fouten en stop met het beschuldigen van de rest van de wereld.
@rosiecotton Xander is niet de schuldige hier. Hij lijkt erin geluisd te zijn. De dreigenmenten zijn een misdrijf. Het dumpen van iemand niet.

Xander, ik vind dat je goed hebt/gaat gehandeld.
Vooral niet op inspelen, tegendruk blijven leveren. Zij koos er bewust voor om buiten jouw wil heen zwanger te worden, niet jouw schuld!

Gr. Ik
Ze heeft jou zwaar hard genaaid. Dan moet ze nie gaan klagen he!!!
@ anoniempje1910

Er zijn toch echt twee mensen nodig om een kind te maken. Dat zij is gestopt met de pil is dom, maar hij had een condoom moeten gebruiken. Hoe graag hij het ook ontkend dit kind is ook zijn verantwoordelijkheid! Ik vind dit echt walgelijk hoe jullie het goed vinden dat er nu weer een kind opgroeid zonder vader.

Reageer