Omegle

  • 12 October 2018
  • 13 reacties
  • 4477 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik ga wel eens op Omegle en dan aftrekken met andere mensen, zijn er meer die weleens doen en is dit raar?

13 reacties

Het is niet zo heel doorsnee, maar het is "normaal" genoeg voor voldoende gebruikers zo te lezen.
Niet echt raar, maar het is ook niet zo heel verstandig/veilig, zeker als je een webcam of iets dergelijks gebruikt.
Hoe reageren de mensen dan?
Voor de mensen die zich daar aftrekken niet, en voor de meeste anderen wel...
Ik doe het heel soms in het weekend en ik vind dat best wel geil en ik doe het pok een beetje voor de kik

Groetjes Sam
Ik ben een meisje en ja ik vinger soms met omegle als ik echt geil ben. Ik heb nudes gestuurd naar omegle vrienden enz dus Ik vind het dan niet raar lol.
Hey,
Ik ga wel eens op Omegle en dan aftrekken met andere mensen, zijn er meer die weleens doen en is dit raar?

Ik doe het weleens. En ja, het is best apart als je bijvoorbeeld zoals ik hetero bent.

Ik ben een meisje en ja ik vinger soms met omegle als ik echt geil ben. Ik heb nudes gestuurd naar omegle vrienden enz dus Ik vind het dan niet raar lol.

Dat doe ik best wel vaak, meestal gebruik ik Omegle om geile meiden te vinden, om er vervolgens mee te geilen.

Ik ben een trans meisje en het is raar want ik ga daar voor wat te praten toen een paar meisjes samen nadat ze hoorde dat ik transseksueel ben begonnen te strippen ze kennen mij niet ik hun niet dus was het vreemd maar geef toe het was plezant 

Reputatie 1
Badge +2

Hoe werkt omegle en hoe krijg je contact met leeftijdsgenoten?

xx Maartje

Badge

Hoe werkt omegle en hoe krijg je contact met leeftijdsgenoten?

xx Maartje


je kan op Omegle verschillende termen invoeren waarop je wilt zoeken. Bijvoorbeeld: Nederlands of meisje.

helaas kom je vaak snel mensen tegen die naakt zijn of heel oud. 

Betalen dan krijg je keuze jongen of een meisje, de ongeveer leeftijd bv 20 maar 20 is van 20 tot 29 tieners van 12 tot 19 waarom 12 en niet 10 zou ik niet weten en meeste is benen wijd of hou hem stijf 😂 ga je gewoon erop vraag een bewijs bv tik op de neus of steek je middelvinger op omdat meesten een programma gebruiken met een video dus je denkt wow en er zit een pedo aan zijn fluit te leuren 

Badge +1

Hoe werkt omegle en hoe krijg je contact met leeftijdsgenoten?

xx Maartje

 Lastig om leuke leeftijds genoten te vinden op die site, zitten ook veel vieze mannen op die al een flink stuk ouder zijn dus pas vooral op dat er geen nep webcam aan staat en ga niet overal te snel op in. Verder kan je beter sc gebruiken voor dat soort dingen lijkt mij daar krijg je ook melding bij screenshots enz.

 

Joejoe!

 

 

Hey,
Ik ga wel eens op Omegle en dan aftrekken met andere mensen, zijn er meer die weleens doen en is dit raar?

Nee man maak je geen zorgen ik doe het ook zo vaak pas op bijvoorbeeld dat je een ring draagt zal ik die af doen anders weten straks dat jij het bent

 

Reageer