om ter snelst klaarkomen met vriend

  • 17 August 2019
  • 2 reacties
  • 2039 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey boys gisterenavond had ik een geweldig ervaring gedaan. Ik was bij een beste vriend en hij is 17 jaar en we zaten op zijn kamer tv te kijken en opeens vroeg mijn beste vriend zullen we iets anders doen ik ken iets veel leuker man . Ik zei okey kom maar op met u idee en hij zei: we kunnen een wedstrijdje houden en we hebben ons piemel nodig en ik zei : alright haha ge wilt dus om ter snelst komen houden ik versta het. En hij zei : juist klinkt dat niet megaleuk. En ik zei : zeker ge bent al jaren mijn beste vriend ik schaam mij echt niet bij jou hoor okey ik heb je pik nog nooit gezien maar okey . En opeens doet hij zijn broek naar beneden en komt zijn piemel tevoorschijn. Ik zei toen hij hem liet zien wow man das een flinke die je daar hebt hoor. Hij antwoordde: ja zei maar zeker hij is 18 cm. Ik zei : wow dacht ik al haha. Hij antwoordde: en nu jij? Ik deed mijn broek ook naarbeneden en liet ook mijn pik zien en hij zei wow die van jou is ook niet slecht man . Toen gingen we naast elkaar staan voor de spiegel . En we pakte te samen ons piemel vast en begonnen met rukken . Na 4 minuten kwamen we te samen klaar tegen de spiegel we hadden alle twee keihard gespoten we hadden zelfs 2 cumshots achterelkaar er was geen winnaar. Maar mijn beste vriend begon keihard te kreunen toen hij kwam ma echt luid hij zei : ooooooh fuck fucking hell I am gonna cum en toen hadden we na ons orgasme mekaars piemel afgelekt . Maar toen ik mijn beste vriend begon te pijpen kwam hij weer maar dan in mijn mond . Zijn sperma was zo lekker zoet.

2 reacties

Hey Sp19

Goed dat je je verhaal hier deelt. Hopelijk houden je vriend en jij hier goede herinneringen aan over, en zorgen jullie in de toekomst zo nodig voor bescherming.

Zat je verder nog met een vraag?

Groetjes
Kenshin
Klinkt heel leuk had ik maar zo’n vriend

Reageer