Nudes snapchat

  • 14 March 2018
  • 20 reacties
  • 22216 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Vinden meisjes het geil als ze nudes krijgen en versturen?

20 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Ik zou het niet weten.

Ik zou er niet zo blij van worden om eerlijk te zijn (als meisje zijnde) maar dat weet ik natuurlijk niet.

Ik zou het gewoon niet doen tenzij je relatie hebt, ja dan ook niet.

Straks maken ze ss en dan zit jij met een probleem!

Gr :Mr.S
dat ligt bij iedereen anders.
als je het doet doe het dan wel goed:
doe het niet tijdens een relatie
geef geen persoonlijke gegevens zoals naam, adres, telefoonnummer enz. vrij
zorg ervoor dat er geen herkenningspunten op je foto/video staan waaraan mensen je kunnen herkennen.
als iemand verdacht gaat doen, moet je dat aangeven en het contact blokkeren.
bedenk wel dat deze mensen waarschijnlijk players zijn en anderen evenveel vleien als jou.
verder: nodig diegene nooit uit in jouw huis!
ik hoop dat je hier wat aan hebt.
groetjes, vera magenta.
XXX
Hey, eerlijk gezegd vind ik dat wel geil ja, maar je moet ook heel goed weten dat je je gezicht etc er niet bij moet zetten... ook niet met je kamer.. gewoon 1 kleurs muur.. en nooit je echte naam zeggen... misschien als je op bijvoorbeeld snapchat met iemand zou gaan daten, zou ik als meisje een andere naam zeggen... als ik je langer en heel goed ken dan zeg ik mijn naam... ik word helaas snel geil en dan ga ik dus naaktfotos sturen... ik denk wel na wat ik doe. Want iemand verwennen vind ik het belangerijkste onder het onderwerp seks.
Xxx agirl1234
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..........
Dat is dan redelijk pech, want je mag hier niets delen.
Daarnaast zijn de intenties te raden...
Reputatie 2
Badge +9
Je weet dat dit niet mag hé? Je mag niks delen dus ook geen acc of snap

Maar dat weet Agirl1234 ook wel!

Gr:Mr. S
Ik heb er wel is wat gekregen, maar ligt er echt aan hoor..
Wie het is (boy/girl) etc.
Alleen als ze nudes van mij krijgen.
Ja lekker geil
Nee grapje, ik krijg het best vaak, alleen dan wordt ik niet echt blij omdat ik die gene dan amper ken
haiii,
soms is het wel geil maar ik zou het alleen in een relatie doen. zorg ook altijd dat de foto niet op de gene zijn telefoon staat. snapchat is een goed alternatief maar weet wel dat al die foto's een jaar lang worden bewaart door snapchat zelf!!
xx
Hey ik vind het ook altijd wel geil als ik ze krijg voor al is ik sochtens op bed lig een dan bekijk ik mijn snaps
Geen social media delen nogmaals
Badge

Waar vinden jullie dan de jongen  of het miesje waar me je de nudes verstuurd 

Badge

ja het is leuk om aan te krijgen vooral als hij bezig is maar ik persoonlijk vind het minder leuk om te versturen

 

Ik vind het zelf niet chill, zeker als ik er niet om vraag.

Ik zou het wel leuk vinden alleen durf ik het nooit te vragen :/

Badge +1

Ik zou het wel leuk vinden alleen durf ik het nooit te vragen :/

same (kben jongen)

Badge

Ik deel graag nudes uit met meiden en vids waar we ons zelf mastruberen en filmen en hoe wel kreunen en elkaar opdrachtjes geven maar je vind niet zo gemakkelijk iemand

 

Badge

Ik zou gelikk helemaal geil zijn moest ik een snapchatseks hebben ik vind dit zo een kick gevoel als je fotos ziet van een ander meisje die voor jou bestemd is en een kick gevoel om een nude van jezelf te sturen 

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik denk van wel hoor. Ik zit altijd gewoon naakt voor de webcam. Ook als hij aan staat. 

Reageer