Vraag

nudes


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik had een vraagje waar kun je het beste nudes sturen en krijgen ( want ik ben 16 en ik heb een 17cm lange Lul en meisjes vinden het niet erg om te zien😉😋😂) maar ja via wat kun je dat het beste doen want ik vind het heel geil om te doen 


11 reacties

Badge

Wil je dit enkel met meisjes delen of ook met andere jongens van je leeftijd? Wie weet heb ik dan wel iets waar dit kan.

zo te lezen weet je al dat bepaalde meiden het niet erg vinden om te zien dus met hun waarschijnlijk?

Ja maar na 2 weken word het wel saai snapje 😅

Ja met jongens kan het ook wel hoor

 

Badge

Vaak zie je mensen op Omegle rond de leeftijd 16 tot 20 ongeveer die willen delen maar na de volgende dag hebben ze je al geblokkeerd.. Erg jammer.

De meeste mensen vinden het echt niet fijn om dit soort foto’s ongevraagd te krijgen. Ik zou dus als ik jou was enkele mensen zoeken waarvan je weet dat ze hier zelf oké mee zijn en dit dan met hen doen. Dit kunnen kennissen zijn waar je op gelijk welk social media platform contact mee hebt, of mensen die je op sites zoals hierboven geschreven vindt.

Toestemming dus. Ik raad je overigens ook ten sterkste aan om geen volledig naakte foto te versturen, of toch geen waar je herkenbaar in bent door je gezicht of omgeving, dit omdat er een groot risico is dat dit op het Internet komt te circuleren zonder jou medeweten.

Groetjes

Lot

Reputatie 3
Badge +4

Hoi,

 

Je mag op dit forum geen contactgegevens delen

 

je kan het beste mensen zoeken die dit niet erg vinden

 

MVG annoniemejongen

Hi,

 

ik zou er nog maar eens goed over nadenken als je dit van plan bent te doen.

Het begint misschien ‘onschuldig', maar voor je het weet kan dat anders zijn.

Mijn twin en ik hebben toen we 13-14 waren ook wel naaktfoto's en filmpjes verstuurd. In het begin gewoon naar iemand die we kennen en die het wel geil zou vinden om ze te krijgen. Dus ja, wij gestuurd en hij ook terug gestuurd. Op zich niet echt iets aan de hand, omdat je elkaar kent en weet wat je aan elkaar hebt.

Dan stuur je een keertje naar iemand die je via via kent en dan wordt het al wat lastiger om te weten wie onze foto's en filmpjes dan allemaal te zien krijgt. We hoorden, pas veel later, dat onze foto's en filmpjes rondgingen op school en op andere scholen. Op zich best wel k*t natuurlijk, maar je hoopt dan omdat we er niet met gezicht op stonden dat ze niet weten wie we zijn. Alleen werd dat er vaak wel bij verteld en voor je het weet weet je halve school/dorp hoe je stijve piemel er uit ziet en hoeveel sperma je spuit. Dan dachten we nog, zo naïef als we waren, ach ja, iedereen kan ons ook bloot op het naaktstrand zien, dus niet echt iets aan de hand, alleen daar lopen we niet rond met een stijve piemel  (kan een enkele keer wel even gebeuren, maar dan gaan we op onze buik liggen ofzo en ziet niemand het meer) en aftrekken doen we ons daar sws niet voor iedereen.

Wij hebben ook op Omegle via snap foto's en filmpjes met andere jongens van onze leeftijd gedeeld. Ja, we dachten dat ze allemaal ook 13-14-15 waren, maar ja, ze zeggen wel dat ze dat zijn, maar dat zijn ze lang niet allemaal. Er zaten dus ook oudere jongens en mannen tussen. Die stuurden ons eerst wel piemelfoto's van jonge jongens terug, dus dachten wij dat die van hunzelf waren, maar die hadden ze op dezelfde manier gekregen als die van ons en dan stuurden ze die weer door naar hun nieuwe "slachtoffers’.

Zo is dat ook met onze blootfoto's gebeurd en zijn we volgen mij in één of ander ‘netwerk van pedofielen ofzo’ terecht gekomen. Behalve onze foto's deelden ze ook onze snap of andere sm en toen werden we ook nog eens lastig gevallen met allerlei voorstellen voor seksafspraakjes en ze vroegen soms om een bepaald soort foto's en filmpjes te maken, zoals dat ik mijn twin pijp of dat we elkaar neuken.

In het begin dachten we nog dat het van gewoon andere geile jongens kwam, maar dat was dus niet zo. Gelukkig zijn we op die verzoeken nooit in gegaan, maar we zijn er zeker van dat er nog foto's en filmpjes van ons rond gaan op het internet.

Een neefje van ons had ook eens naaktfoto's en rukfilmpjes gekregen, maar hij herkende ons op die beelden en heeft ze ons laten zien. Er waren ook beelden bij die gemaakt waren met een screenrecorder van toen twin en ik ons voor de cam aftrokken op Omegle. We dachten toen met een leeftijdgenootje te cammen…., want met oudere jongens en mannen deden we dat nooit. Die klikten we altijd weg, maar soms had die dan een verhaal dat zij cam het niet deed en wist die ons toch over te halen om samen af te trekken. Gelukkig deden we dat zonder ons gezicht, maar ons neefje kent ons goed genoeg om te zien dat wij dat waren. Ik bedoel als ik een rukfilmpje van mijn neefjes zou krijgen zou ik hun piemel en lichaam ook herkennen.

Dus, als je dit alles weet, kun je er misschien nog eens over nadenken of het allemaal wel zo verstandig is om het te doen…

 

In die tijd dat wij dat soort foto's/filmpjes stuurden werden we misbruikt en wisten daardoor ook niet wat ‘normaal’ is om te doen. De jongens die ons misbruikten deden met ons waar ze zin in hadden en ze deden net alsof alle jongens dat met elkaar deden. Toen waren we aan de ene kant te goed van vertrouwen en na een tijdje werden we door ze gechanteerd als we er met iemand over zouden praten. Dus, we hebben er geen goede herinneringen aan…..om het zo maar te zeggen

 

Denk op een moment dat je niet geil bent of het allemaal wel zo verstandig is. Als je geil bent doe je sws soms dingen waar je later wat bedenkingen over kan hebben.

 

Ik zou zeggen als je zo graag je piemel laat zien, spreek dan af met een jongen of meisje die dat ook leuk vindt en laat je broek ff zakken (op een plek waar niemand er last van heeft). zodat ze er naar kunnen kijken en desnoods even aan mogen zitten als jullie dat allebei leuk vinden. Dan lekker je piemel weer in je broek en dan loop je iig niet het risico dat er beelden van zijn, die doorgestuurd kunnen worden.

 

Fijne vakantie.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 1
Badge +3

Maak een snapchat account aan, dat heb ik ook gedaan

Ja ik heb een snapaccount en daar doe ik het vaak maar ik heb helaas niemand meer😅😅

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

Houd er rekening mee dat het niet is toegestaan om (snap)chat gegevens met elkaar uit te wisselen. 
Zie hiervoor ook forumregels 6 en 7:

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens
7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan

Als je dit wel doet, krijg je hier een waarschuwing voor!

Veel plezier op het forum

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon

Reageer