Nooit Sperma gehad als ik me aftrek en klaarkom, iemand tips?

  • 18 March 2016
  • 12 reacties
  • 5046 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik trek mezelf best vaak af en ik vind het heel fijn enzo maar ik heb nog nooit echt sperma gehad dat eruit kwam. Weet iemand hoe dit komt en of ik iets verkeerd doe. Ik ga meestal door tot dat ik klaarkom en dan stop ik even. Heeft ieman tips of weet hoe ik het wel kan krijgen?

12 reacties

Gewoon door blijven trekken
Hoe oud ben je want als je 13-14-15-16-17 bent is het normaal je moet gewoon even wachten tot je wat ouder word als je nou 18 bent dan zal ik voorstellen om naar de dokter te gaan hopelijk zal je dit helpen
@marcojr1 bij 15 zou ik al naar de dokter gaan.



-PAboy
Eh @Paboy en @MarcoJR1
Het klopt dat marcojr1 zegt dat bij 13 t/m 17 het kan dat je nog niet veel sperma spuit
Maar bij een 'normaal' of de 'gemiddelde' mens kan al sperma spuiten vanaf 12 en pas echt wel wat sperma vanaf 14
Dat het wat later is kan, k zou voor de zekerheid naar de dokter gaan want.... Er moeten later nog wel vrouwen worden blij gemaakt met je goedje winky winky eye
Greetz
Als je geen sperma aanmaakt zou ik het liefst dan naar de dokter gaan. Let op wel dat je een thuis brief krijgt dat je ouders weten dat je naar de dokter bent gegaan.
Bedankt voor al jullie hulp maar ik denk niet fat het nodig is om naar de doktor te gaan. Als het lekker begint te voelen en er komt geen sperma, dan is dat toch niet erg?
hoe oud ben je?

Want niet alle jongens hebben op zelfde leeftijd sperma, sommige op 12e ofzo en andere op 13e, 14e, 15e ofzo , ligt er beetje aan hoe ver je in puberteit bent. Maar het komt vanzelf wel, voor je het weet spuit het eruit of wordt je wakker met een plakkerige onderbroek als je een keertje een natte droom hebt gehad. Niet alle jongens krijgen een natte droom, dus als je die niet krijgt ook niks aan de hand. Je kan sperma krijgen zonder dat je eerst natte droom hebt gehad.

Heb je wel al druppeltjes doorzichtig glibberig spul uit je pisgaatje, want das voorvocht en dat kan je bijv. lekker over je eikel uitsmeren, das lekker glibberig als je aan het aftrekken bent. Dat kan je al krijgen als je lekker geil bent en dan moet je nog gwn doorgaan met aftrekken net zolang totdat je echt je piemel een beetje voelt schokken en samentrekken,. Nou ja een speciaal gevoel krijgt en dan kom je klaar en dan kan op gegeven moment ook sperma komen.

Ik denk dat je pas keertje naar de huisarts zou moeten als je met andere dingen al ver in de puberteit bent en je hebt dan nog steeds geen sperma of als alles van puberteitsdingen juist achterblijven, snappie . Meestal kun je wel wachten tot je 15e ofzo, maar vragen mag altijd als je je er niet lekker bij voelt. Daar zijn huisartsen voor.

Maarre belangrijkste is: aftrekken zonder sperma das ook lekker dus gwn mee doorgaan en voordeel is dat je nog niks hoeft op te ruimen zolang je geen sperma spuit.
Badge +1

Hallo,

Ik trek mezelf best vaak af en ik vind het heel fijn enzo maar ik heb nog nooit echt sperma gehad dat eruit kwam. Weet iemand hoe dit komt en of ik iets verkeerd doe. Ik ga meestal door tot dat ik klaarkom en dan stop ik even. Heeft ieman tips of weet hoe ik het wel kan krijgen?

Ik trek mezelf ook vaak af en ik krijg ook geen sperma. Dat komt nog wel denk ik.

ik ben trouwens 12 jaar

Reputatie 2
Badge +2

Ik denk niet dat je naar de doktor hoeft.
Zeker niet als je nog geen 16-17 bent.

BIj 17-18 jaar nog geen sperma zou ik me wel lichtelijk zorgen maken.

Maar weet je zeker dat je echt klaarkomt ? want je geeft aan dat je stopt wanneer het lekker voelt.
wat voel je precies ?

heyy

ik had mn eerste zaadlozing op 13, ik weet het nog: ik had een dagelijkse aftrekroutine, en op een dag kwam er sperma uit mijn piemel ik was lowkey geschrokken (bang). Ik wist nie wat het was. de volgende dag was er bijna niets gewoon wat afdruiping, Na een week kreeg ik elke dag sperma haha. ik herinner me ook zo dat ik naar de badkamer rende en ging opzoeken hoe ziet sperma eruit en ik ging het echt zo vergelijken. maar ja eind goed l goed.

 groetjess :))

 

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Wat een grappige verhaal  ;)

De topic is wel 4 jaar oud maar ja :sweat_smile:hahahahh

 

Groetjes ;))

 

 

Heyy @lovely.girl ik ben op zoek naar een snapmaatje -reactie verwijderd want in strijd met forumregels 6 en 7-

Reageer