Vraag

nog nooit gezoend

  • 30 December 2019
  • 10 reacties
  • 647 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben een meisje van 17 jaar en in maart word ik al weer 18 maar ik heb nog nooit gezoend. ik heb nog nooit een vriendje gehad en ik weet ook niet waarom want ik zie er best wel goed uit ( ik vind het zelf niet maar veel jongens zeggen het wel ) maar ja elke jongen die dat tegen mij zegt zie ik daarna nooit meer of hebben al een vriendin. ik ben ook echt super bang voor de eerste keer. ik vinger mezelf ook bijna nooit want ik heb er gewoon geen behoefte aan. Een vriend wil ik wel graag maar ik weet gewoon niet hoe 

 

pleace help 


10 reacties

Hallo nicole2002 :)

Het komt vanzelf wel, ik ben zelf 13 (natuurlijk wel een verschil maar toch) en ik heb ook nog geen vriendin maar het komt echt vanzelf wel. Ben je op dit moment verliefd op een jongen? 

-Dr8gon99

Dr8gon99 ik ben wel verliefd en ik zou op date gaan met iemand maar dat gaat niet door want hij had geen tijd meer en wouw liever slapen dan iets met mij doen:disappointed:

Dan is het niet echt een goed vriendje voor je lijkt mij aangezien hij het slapen dan belangrijker vindt dan jou. 

-Dr8gon99

hey nicole!

Ik ben nu ook bijna 18 en net zoals jij ben ik zo lelijk niet, en heb ook nog nooit iemand gekust of een vriendin gehad. Meestal is het voor meisjes geen probleem om te flirten met een jongen op een feestje of op een fuif. Je kan daar een jongen vragen of hij eens wil kussen met jou.

Als je net zoals ik je eerste kus liever romantisch wilt hebben met iemand die je echt graag ziet, zal je moeten wachten tot dat moment er is :)

Vooral niet onzeker worden over jezelf, er is nog tijd genoeg!

xx RandomDude

Hoi

 

Maak je geen zorgen; op zoenen, de eerste keer en relaties staan geen deadline. Een eerste kus op latere leeftijd vind ik daarbij een stuk mooier dan bv. een onromantische zoen op je dertiende. Kijk gerust naar de mensen om je heen of daar iemand tussen zit die je graag beter zou leren kennen, maar wanhoop niet mocht het nog een tijd duren voor je je soulmate ontmoet :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

hee nicole, 

Ik ben zelf 16 en heb ook nog nooit een vriendin gehad. Heb er ook niet zo veel behoefte aan, maar dat maakt niet uit. Soms lijkt het of een jongen je niet zit zitten maar is hij te bang om toe te geven dat hij je leuk vind en er is niks mis met nog niet gezoend te hebben. Maar je vraag was hoe je aan een vriendje komt. Misschien kan je eens een keer een beetje flirten met jongens, vaak vinden ze dat wel leuk. Of als je op een feestje bent iemand aanspreken en met die genen gaan dansen zo iets. Mocht allemaal niet werken heb je altijd Tinder nog ;)

hee nicole, 

Ik ben zelf 16 en heb ook nog nooit een vriendin gehad. Heb er ook niet zo veel behoefte aan, maar dat maakt niet uit. Soms lijkt het of een jongen je niet zit zitten maar is hij te bang om toe te geven dat hij je leuk vind en er is niks mis met nog niet gezoend te hebben. Maar je vraag was hoe je aan een vriendje komt. Misschien kan je eens een keer een beetje flirten met jongens, vaak vinden ze dat wel leuk. Of als je op een feestje bent iemand aanspreken en met die genen gaan dansen zo iets. Mocht allemaal niet werken heb je altijd Tinder nog ;)

ik vind het dus moeilijk om te zien of een jongen het leuk vind en ik ben zelf ook bang om te flirten bang om mezelf voor gek te zetten of afgewezen te worden

Hallo nicole2002 :)

Probeer erachter te komen of hij in ieder geval al een vriendin heeft want zo ja, dan wordt het hem niet.

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge +1

Gwn zoenen niet bang zijn

Reputatie 2
Badge +3

ik ben een meisje van 17 jaar en in maart word ik al weer 18 maar ik heb nog nooit gezoend. ik heb nog nooit een vriendje gehad en ik weet ook niet waarom want ik zie er best wel goed uit ( ik vind het zelf niet maar veel jongens zeggen het wel ) maar ja elke jongen die dat tegen mij zegt zie ik daarna nooit meer of hebben al een vriendin. ik ben ook echt super bang voor de eerste keer. ik vinger mezelf ook bijna nooit want ik heb er gewoon geen behoefte aan. Een vriend wil ik wel graag maar ik weet gewoon niet hoe 

 

pleace help 

He nicole als je hulp nodig hebt. Je kan me altijd connecten hierzo. En wie weet vind je een goeie persoon.

Reageer