nog nooit een natte droom gehad

  • 29 October 2022
  • 6 reacties
  • 348 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben 13 jaar en ik trek bijna elke dag af en dan komt er ook sperma uit, soms voel ik me heel geil, maar ik heb nog nooit een natte droom gehad, komt dat omdat ik al bijna elke dag spuit?


6 reacties

Dat zou zomaar kunnen. Ik heb wel wekelijks een natte droom ookal trek ik elke dag af. Probeer anders een tijdje niet te trekken ( het is sws bijna no nut november) en dan kan je ze zomaar krijgen.

Reputatie 5
Badge +4

Niet iedereen krijgt een natte droom in zijn leven. Maak je nergens druk om, dit is volkomen  normaal

Volgens mij is het zo dat als een jongen het nog nooit heeft gehad dan ontstaat een keer een natte droom. En als je zelf al klaar bent gekomen hoeft je lichaam dat al niet meer spontaan te doen. 

Sjammetje xxxx

Reputatie 1
Badge

@LRW_anoniem Je krijgt een natte droom als je een lange tijd niet klaar bent gekomen. Dus als je wel spuit is het helemaal prima.

Reputatie 7
Badge +5

Probeer eens als je in bed licht wat af te trekken maar niet klaar te komen. En misschien bloot in bed te liggen. Of als je wel een pyjama aan hebt geen onderbroek aan te doen suc6

Reputatie 7
Badge +17

Dat is normaal, niet iedereen krijgt een natte droom. Ik vond ze niet zo bijzonder, de droom zelf was niet echt geil of zo en je wordt wakker met opgedroogde sperma in je boxer. Ik ben blij dat ik ze nooit meer krijg.

Reageer