Vraag

Nog niet ongesteld

  • 7 June 2019
  • 3 reacties
  • 512 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal, ik ben een meisje van 16 jaar. ik heb ongeveer 10 dagen geleden voor het eerst gemasturbeerd (over clitoris heen gegaan met me vingers en gewoon beetje voelen overal en ik ben volgens mij ook al klaargekomen, maar ik heb nog niet gevingerd) nu moest ik 3 dagen geleden ongesteld worden maar ik ben nu nog steeds niet ongesteld (ik ben niet aan de pil). Nu is mijn vraag: kan het als je voor het eerst gemasturbeerd heb zijn dat je later ongesteld word dan normaal?

3 reacties

Nee meestal niet...

Ik zou naar de dokter gaan....
Hoi

Masturbatie heeft volgens mij geen invloed op je menstruatiecyclus. Het kan echter gebeuren dat je ongesteldheid uitblijft door factoren als stress of ziekte. Ook kan je cyclus de eerste twee jaar vrij onregelmatig zijn.

Moest je veranderingen merken aan je lichaam of moest je vermoeden dat er iets niet juist is, kan het nuttig zijn om langs te gaan bij de huisarts. Nu en dan wat later ongesteld worden kan geen kwaad, maar als dit de laatste tijd regelmatig gebeurt, is het verstandig om dat na te laten kijken.

Groetjes
Kenshin
Hmm... Sorry ik heb hier geen antwoord op. Ik ben elf jaar ik heb nog nooit gemasturbeerd

Reageer