Vraag

nog niet klaargekomen

  • 11 January 2020
  • 8 reacties
  • 213 Bekeken

Badge

Ik ben net 14 en heb nog geen sperma ook is mijn lul maar 9,5 cm ik ben ook niet heel groot voor mijn leeftijd. Mijn vraag is:

1 op welke leeftijd kreeg je voor het eerst sperma

2 hoe groot was je lul toen

3 wanneer begon je lul met groeien


8 reacties

  1. Ik was 14. Het begon met een mini beetje vocht, toen ik ouder werd en meer aftrok werd het steeds meer.
  2. 11cm stijf.
  3. Nog altijd niet 

Hoi

 

Het zou kunnen dat de puberteit bij jou wat later aanbreekt dan bij je leeftijdsgenoten. Heb je al wat tekenen van de puberteit? Lichaamsbeharing bijvoorbeeld, of is je stem al wat lager dan voorheen? Als je je zorgen zou maken om je ontwikkeling, kan het geen kwaad om die zorg te delen met de huisarts. Deze staat open voor dit soort vragen, en zal je verder kunnen helpen. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Ja ik krijg al een beetje dingen zoals een zwaardere stem  enzo 

Als je stem begint te dalen, vermoed ik dat de rest van je ontwikkeling evenwel binnenkort op gang zal komen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Ik ben net 14 en heb nog geen sperma ook is mijn lul maar 9,5 cm ik ben ook niet heel groot voor mijn leeftijd. Mijn vraag is:

1 op welke leeftijd kreeg je voor het eerst sperma

2 hoe groot was je lul toen

3 wanneer begon je lul met groeien


Het komt allemaal wel goed . Ik had pas twee maand voor mijn 14de mijn eerst doorzichtige waterachtige druppeltje sperma . En nog maar dons haartjes .

Badge

Meer reacties???

 

Volgens mij heeft Kenshin al voldoende gezegd.
Je bent waarschijnlijk nog niet geslachtsrijp, wat op die leeftijd nog niet zo'n groot probleem is.
Bij de een begint de puberteit namelijk eerder dan bij de ander.
Maak je er maar geen zorgen over, want je kunt er helaas toch niets aan doen.
Houdt je dan maar bezig met leukere dingen.

@Kenshin heeft het eigenlijk al mooi en goed verwoord! Bij iedereen begint de puberteit op een andere leeftijd, dit kan al heel vroeg zijn, maar ook heel laat. Wanneer er al tekenen komen van de puberteit ( zie: https://encyclopedie.medicinfo.nl/puberteit-bij-jongens ) dan zal alles langzaam komen. Mocht jij je na verloop van tijd toch nog wat twijfels hebt of het wel goed komt, dan kan jou huisarts je hier sowieso bij helpen.

Reageer