Vraag

Nog geen zaadlozing


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben Robin.
Ik heb nog nooit een zaadlozing gehad maar ben al 13 en word in november 14. Voor mijn gevoel ben ik een beetje aan de late kant. Weet iemand wat ik kan doen?

15 reacties

Hi Robin2311,

het is heel verschillend op welke leeftijd je voor het eerst sperma krijgt. Zelf had ik sperma in groep 8, maar ik ken ook jongens die al 16 waren toen ze voor het eerst sperma hadden.

Voor je gevoel is het misschien laat, maar voor zover ik weet is er geen reden om je zorgen te maken.

Het gaat vanzelf komen. Ondertussen kun je natuurlijk gewoon jezelf aftrekken, want dat geeft sws een lekker gevoel. Ik weet niet of het (vaak) doet, maar het is echt lekker.

Hieronder een linkje met wat info over je eerste zaadlozing en natte droom enz.:

https://www.sense.info/ontdek-je-lichaam/jongenslichaam/penis-en-balzak/zaadlozing

Ik weet niet hoe lang je al in de puberteit zit, want dat heeft er ook mee te maken. Ben je de laatste tijd al flink gegroeid (gewoon je lengte) en heb je al schaamhaar, zijn je ballen al gegroeid en je piemel al langer en dikker geworden?

Groetjes,
M&M's
Dankje M&M's,
Ik zit al wel sinds groep 7 in de pubertijd en ik ben gewoon een normale lengte. Ik heb schaamhaar maar mij piemel is nog niet echt langer/dikker geworden.
Hoi robin

“Weet iemand wat ik kan doen?”
Gewoon afwachten het komt vanzelf de een is wat sneller dan de ander met zijn eerste zaadlozing

Grts
Gewooneennaam8
Dankje gewooneennaam8
Hi Robin2311,

Nou ja, dat lijkt allemaal wel normaal. Ik denk dat je piemel wel als volgende aan de beurt is om langer en dikker te worden, dus ik zou gewoon nog even afwachten.

Hoe vaak doe je aftrekken en hoe lang al?

Groetjes,
M&M’s
Graag gedaan Robin ?
Ik trek mij sinds ongeveer 9 maanden af en doe dit wel elke dag.
Oké ja, dan zal het er wel een keertje uitkomen, denk ik.
Als je het elke dag doet, dan is de kans ook groter dat je klaarkomt bij het aftrekken dan dat je een natte droom krijgt. Tenminste dat denk ik dan. Maar kan allebei.

Heb je wel eens al een beetje doorzichtig glibberig iets uit je piemel/op je eikel als je geil bent?
Nee dat heb ik nog niet.
Ok, das ook niet erg. Ik had in het begin ook allebei nog niet en toen kreeg ik eerst beetje doorzichtig soms. Dat spoot er niet echt uit, maar zo'n druppeltje uit je plasgaatje. En als je dan aan het aftrekken bent glijdt het wat lekkerder. Het voelt glibberig aan.

Sperma kwam pas later, maar aan het begin was dat ook niet zo veel, maar nu wel.
Maar dat gaat bij jou ook wel komen.

Ik heb nu soms, ligt eraan hoe geil ik ben, dat het geil, dat doorzichtige dus er een beetje uit blijft stromen als ik opgewonden ben en soms heb ik dan niet eens een stijve en is mijn onderbroek een natte plek.

Maar dat ga je vanzelf ook wel merken.

Heb je wel al vak dat je ineens een stijve krijgt?
Ja dat heb ik wel vaak.
Volgens mij doet je piemel wel alles wat ik ook gehad heb voordat ik sperma kreeg.

Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.

Die stijve krijg ik nog steeds wel, maar is wel iets minder, maar soms een beetje awkward, zeker toen ik voor de klas iets uit stond te leggen :P

Groetjes,
M&M's
Bedankt voor je uitleg.
Groeten Robin
Hi Robin2311,

Is goed. Als je nog iets te vragen hebt, lees ik het wel.:)

Groetjes,
M&M's

Reageer