Beantwoord

Nog geen sperma

  • 25 November 2018
  • 17 reacties
  • 9565 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Is het gek dat wanneer je 13 bent en nog nooit sperma hebt gehad? Ik heb ook een kleine penis heeft dat er mee te maken?

tips zijn welkom
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 November 2018, 16:53

Bekijk origineel

17 reacties

Nee, je zit nog in de pubertijd, dat zal nog wel komen.
Het is op zich niet ongebruikelijk om pas later in de puberteit je eerste zaadlozing te krijgen, dus maak je daar maar geen zorgen over.
Badge
Heb hetzelfde heb ook een redelijk kleine en ben ook 13 mijn vrienden praten over hoe ze klaarkomen (beetje raar) en dan doe ik alsof ik ook klaarkom
Is het gek dat wanneer je 13 bent en nog nooit sperma hebt gehad? Ik heb ook een kleine penis heeft dat er mee te maken?
Hi Anoniem20016482,

nee, het is niet gek dat je nog geen sperma hebt en ook niet dat je piemel nog niet erg gegroeid is. De één is wat eerder in de puberteit dan de andere. Misschien begint het al binnen een paar maanden, maar het kan ook nog wel een (paar) jaar duren.

- begin quote

Eerste zaadlozing
De meeste jongens krijgen hun eerste zaadlozing tussen hun 11e en 16e jaar. Vanaf dat moment ben je geslachtsrijp en kun je een meisje zwanger maken. De eerste zaadlozing van een jongen kan een natte droom zijn, maar dat hoeft niet. Je kunt ook je eerste zaadlozing krijgen als je jezelf aftrekt of als je met iemand vrijt.

- einde quote

Bron: https://www.sense.info/nl/ontdek-je-lichaam/jongenslichaam/penis-en-balzak/zaadlozing

Hieronder nog iets over welke veranderingen er allemaal komen in de puberteit:
https://www.sense.info/nl/ontdek-je-lichaam/jongenslichaam/puberteit

Je kunt daar doorklikken naar wat er lichamelijk aan je verandert:
https://www.sense.info/nl/ontdek-je-lichaam/jongenslichaam/puberteit/je-lichaam

Check ook de rest van die site, je vindt er veel leuke en betrouwbare info voor iedereen die in de puberteit zit.

Groetjes,
M&M's
Badge +1
Ik ben ook 13 en heb het ook nog niet. heb ook n kleine piemel, maar het komt vanzelf denk ik. vrienden van my komen al wel klaar meer verschild per kind.
Reputatie 1
Badge +1
Ik ben ook 13 en het kwam bij mij ook niet maar nu ineens wel.
man ga pagga slaan
Badge
bij mij kwam het bij me geboorte er al uit en toen had ik gelijk een broertje
als je voorvocht hebt dan komt er automatisch ook een beetje sperma bij, dus heb je voor vocht ... dan heb je een grote kans dat je al sperma hebt
als je voorvocht hebt dan komt er automatisch ook een beetje sperma bij, dus heb je voor vocht ... dan heb je een grote kans dat je al sperma hebt
Als er voorvocht vrijkomt, komt er niet automatisch sperma bij vrij.
Hoewel er zaadcellen in je voorvocht kunnen zitten, komt sperma slechts vrij als je klaarkomt.
Ik ga nu niet in op die zaadcellen.
Voorvocht komt gewoon vrij als je opgewonden bent, dus je hoeft niet geslachtsrijp te zijn (sperma te kunnen produceren) om voorvocht te produceren.
Badge
Nee het is niet raar, ik had voorheen ook nooit sperma toen ik masturbeerde, en op een dag kwam er wel sperma uit. Het komt vanzelf wel
Badge

Ik ben net 14 heb zwaardere stem okselhaar schaamhaar, maar als ik klaarkom komt er maar een klein beetje sperma 

Badge

Ik ben net 14 heb zwaardere stem okselhaar schaamhaar, maar als ik klaarkom komt er maar een klein beetje sperma 

Ik ben ook 14 ik heb wel schaamhaar best wat heel soms scheer ik het omdat het niet fijn is maar ik heb heel weinig okselhaar nog geen sperma en niet echt zware stem maar ik heb als ik klaarkom dat er soort van plakkerig spul transparante kleur uitkomt en soms een beetje sperma erbij is dat normaal?

Reputatie 1
Badge

Ik was 11 toen ik voor het eerst wat sperma had. Mijne is ook vrij klein en dus ook gewoon sperma. De ene heeft al vroeg en de andere later.

Reputatie 7
Badge +19

Je krijgt sperma tussen je 12e en 16e

Reputatie 1
Badge

Gemiddeld is het misschien 12-16, maar ik had het echt voor mijn 12e. Sommige jongens zijn nog later.

Mijn stijve penis is 8 cm en ik ben 13 jaar oud is dat te klein en hoe moet ik me aftrekken ruw of juist niet want ik heb bijna nooit sperma 

Reageer