Nog geen natte droom gehad, normaal?

  • 12 February 2015
  • 22 reacties
  • 8095 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen,
Ik ben nu bijna 13 en een half jaar oud, en heb nog geen natte droom gehad.
Is dit normaal?

22 reacties

Badge

een natte droom gebeurt waneer je klaar bent voor sexueel contact meestal rond de 16 - 17 jaar dan comt je groei ook all bijna tot een eind

De gemiddelde leeftijd wanneer je natte droom krijgt is volgens 14 jaar, dus jij hoeft je geen zorgen te maken. Mijn broertje is 14 en hij heeft ook geen natte droom gehad
Ik ben 12 en spuit nog geen sperma nu ben ik wel elke dag stijf maar het komt er niet uit als ik jet doe op internet staat dat je je nattedroom tussen je 11e en je 15e, 16e kan krijgen heellll0ppp!!
Hoi ik ben 13 jaar oud en heb nog geen natte droom gehad of sperma hoe kan dat.
Ik heb keivaak een natte droom. Aan de ene kant is het super chill omdat het meestal super geil en super echt aan voelt, maar aan de andere kant is het wel kut dat je hele onderbroek dan onder het sperma zit.
Alle mannen hebben sochtends een erectie. Dit hoort zo. Dit heeft niks met een natte droom te maken
Lol ik heb nog nooit een nayte droom gehad geloof i maarvik heb wel elke ochtend en stijve
Ik heb nog geen natte droom gehad maar spoot sinds me 12e en ben nu 13 en een kwart????(lol) 
Nou wat jij zegt is best wel vreemd want ik krijg wel sperma en ben net 12 geworden
Een natte droom is  wanneer een jongen over seks droomt ofzo en wakker wordt met een erectie
Niet iedereen krijg de nattedroom! Volgens mij iets van 20 % niet.. Wil je meer informatie? Google er gewoon even op!;)

Greetz

You Can Do It!

Ps. Vrouwen kunnen ook Natte dromen krijgen!😕
Ik ben 15 ook nog niet gehad
Just some facts:
Je puberteit begint meestal rond je 13-15 , jongens zijn later dan meiden
dus als je op je 13 nog geen sperma hebt is dat heel normaal
hoi ik ben 12 en heb ook nog geen natte droom gehad!!! ook na het aftrekken heb in nog geen sperma...
ik heb zelf ook nog een vrij kleine piemel!!
heb jij dit ook?? hoe groot is die van jou???
wat is een natte drooom?
ik spoot al toen in 11 was maar heb ook geen natte droom gehad
oke dank je.
14 jaar en 2 maanden
maar hoe oud was jij toen dat voor 't eerst gebeurde?
Had ik ook nog niet en ineens bij het steeds aftrekken dan spuit het eruit
Als ik aftrek, dan komt er ook geen sperma uit mijn penis, is dat normaal?
Niet iedere jongen krijgt een natte droom en dat is ook niet leuk

Reageer