Vraag

niet zeker over seksualiteit..

  • 30 April 2022
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 1

hey!

Ik zit al 2 weken of zelfs langer te twijfelen over wat mijn seksualiteit is..

Ik weet dat je je seksualiteit niet kan ‘kiezen’ maar ik bedoel dat ik geen idee heb op ‘wie’ ik u val..daarmee bedoel ik: meisjes, jongens, non-binary, enz…

Weet iemand hier hoe ik dat kan uitzoeken? 

groetjes, Lou :D


4 reacties

Je weet het pas zeker als je daadwerkelijk verliefd op iemand bent. 

Ik ben altijd een beetje tegen dat hokjes-denken. Je hoeft jezelf toch niet per se te labelen, zeker niet op deze leeftijd. Wacht eens af wat er gebeurt en op wie je verliefd wordt. Ik zou me daar niet van te voren al zo druk over maken. Ik snap dat het heel verwarrend kan zijn, maar je hoeft jezelf toch niet perse in een hokje te plaatsen. Al wordt je verliefd op een meisje, prima, en al wordt je verliefd op een jongen of iets hier tussenin, ook prima toch. Kijk wat er gebeurt en wat je voelt als het zover is.

Nu kan ik ook begrijpen dat dat misschien makkelijk praten is van iemand die hier niet mee te maken heeft, maar dat is een beetje mijn advies. 

Reputatie 2
Badge +1

hee lou 

 

misschien eens nagaan bij jezelf als ik iemand langer ken wat voel ik bij diegene, heb je nog nooit verliefd gevoelt ? je moet daarop echt je gevoel nagaan ik heb het ook heel lang niet gehad maar het kwam opeens uit het niets dat ik me verliefd voelde soms moet je daar de tijd voor nemen 

 

ik hoop dat het een beetje heeft geholpen 

 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! Het is heel goed om eens na te denken over je seksualiteit. Ik ben er ook al lang over aant twijfelen. 

Het enige wat ik je eigenlijk mee wil geven, is dat je het niet direct hoeft te weten, het komt vanzelf. We zijn tegenwoordig heel veel bezig met labels, maar het zou veel makkelijker zijn als iedereen gewoon zichzelf is. Date gewoon wie je wil, kijk gewoon op wie je verliefd wordt, zie hoe het loopt. Of je er nu een label op wil plakken, dit later wil doen of het helemaal niet wil doen, het maakt niet uit, zolang je jezelf blijft. 

Geef het wat tijd en blijf vooral jezelf, met of zonder label. 

Groetjes! xxx

Hoi, neem vooral je tijd om het voor jezelf uit te zoeken en praat er met iemand over als dat je helpt. Het kan ook altijd nog veranderen.

Reageer