Skip to main content
Vraag

niet rukken op vakantie

• July 8, 2025
  • 10 reacties
  • 607 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hoi allemaal ik ga binnenkort op vakantie maar ik ga drie weken dus dat betekent dat ik dus drie weken niet kan rukken hebben jullie tips zodat ik het vol kan houden 

10 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 8, 2025

Je kan ook gw rukken op de wc bv

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 9, 2025

Je kan proberen alvast te minderen, en als het echt niet gaat kan je altijd proberen op de wc of onder de douche in je hotels af te trekken. Zo doe ik t meestal. En anders wachten tot je even alleen bent op je kamer of tent. Idk wat je gaat doen haha. Succes

• July 9, 2025

@Jonge12389  slaapkamer/bed, douche, wc een beetje creatief zijn 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Niet te veel aan denken?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 9, 2025

Waarom zou je 3 weken niet kunnen rukken?  Ik neem aan dat je een bed hebt of een douche of een struik waarachter je event aandacht aan jezelf kunt besteden.

Mocht dat toch niet lukken en je moet afzien van masturberen: koude douches schijnen te helpen tegen opwinding bij jongens (toch volgens mijn vader, die mijn vriendje soms bedreigt met een emmer water over zijn kop als hij weer te opdringerig doet bij mij).

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 9, 2025

@Aubien 

@Diana 

@nieuwschierig_aapje 

@Canoniempje 

@JG020 

Dankjewel allemaal 

Forum|alt.badge.img+4

Probeer het alvast langzaam af te bouwen en misschien kan het 's avonds in bed wel (maar dat weet ik niet).

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 9, 2025

@IkWilAnoniemBlijven2  ik slaap met iemand dus dat gaat een beetje lastig Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha 😂😂

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 9, 2025

Dan vraag je toch of diegene er problemen mee heeft als je even je staaf gaat masseren. Dat je last van je spier heb

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 9, 2025

@lange2010 Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha dat kan ook