Niet gay, maar toch...

  • 1 December 2018
  • 6 reacties
  • 898 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hebben jullie weleens gefantaseerd over sex met iemand van hetzelfde geslacht. Ik kan me niet voorstellen dat ik verliefd wordt op een jongen (ben zelf ook een jongen), maar zou er geil van kunnen worden... Ik hoor graag jullie verhalen 🙂

6 reacties

Hoi!

Eigen ervaring heb ik hier niet mee, maar ik weet wel dat het heel normaal is in de puberteit om hierover te fantaseren aangezien je hormonen op hol slaan , maar dat dit niet hoeft te betekent dat je je ook op romantisch vlak aangetrokken voelt tot je eigen geslacht😉.

Groetjes
Lot
jawel, zois voor een keer kan tof zijn denk ik?
Jawel, ik heb dat ook. Toen ik 12 was ofzo, was ik op vakantie in Spanje en lag ik samen met mijn neefje op een kamer in een tweepersoonsbed. Ik hoorde hem toen rukken 's-nachts en toen deed ik opeens het licht aan. Hij schrok zich dood en deed snel het deken over zich heen, maar toen liet ik mijn piemel zien en hij de zijne ook weer , en we hebben toen allebei afgetrokken. Meer is er niet gebeurd, en dat is ook mijn enige ervaring met een jongen. Ik denk er nog heel vaak aan terug.
Maar ik zou er absoluut niet aan moeten denken om bijvoorbeeld een jongen te zoenen, of te neuken. Maar een beetje aftrekken of pijpen met een andere jongen zou ik graag willen. Terwijl ik toch op meisjes val.
Dit hoeft niet te betekenen dat je gay bent. Ik ben zelf wel gay en ondervind het op twee manieren
het is mogelijk dat je je met seks meer aangetrokken voeld door jongens en in het romantische vakgebied meer door meisjes.
Ik ben zelf wel gay en ondervind het op twee manieren bij mij persoonlijk denk ik alleen maar aan hoe een iemand mijn vriend zou zijn en wij dan zouden zoenen. Maar ik ga nu helemaal of topic.
wat ik wil zeggen is dat dit niet raar is, en net als @xLotx ook al zei: de hormonen beginnen ook te ontwikkelen.
Ik wil dat ook net zo graag als met een meisje sex hebben!! En ik zou ook heel graag mijn vriend willen vragen om samen leuke dingen te doen zoals aftrekken, pijpen etc.
Ik ben een meisje,en ik ben ook niet lesbisch of bi.maar zou zooo graag willen vingeren en beffen met een anders meisje.ik lees ook vaak dat anderen het doen met vriendinnen.maar ik weet niet aan wie ik het zou vragen.

Reageer