te jong om te neuken?

  • 5 August 2020
  • 13 reacties
  • 2051 Bekeken

Badge

Ik zou graag willen neuken of masturberen en beffen maar ben pas 12 kan dat dan al ik zoek iemand heeft iemand tips of heeft iemand al op zijn 12/13 al dat soort dingen gedaan ? 
 

 

veel beffende groetjes tom123👍


13 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Mensen, topic is al 3 jaar oud hè 😄 dus @Tom123 is al 15. En aangezien hij nooit meer heeft gereageerd verder zal het topic wel niet heel serieus bedoeld zijn

On topic: je moet sws niet op zoek gaan naar iemand alleen maar om seks mee te hebben en al helemaal niet als je nog maar 12 bent

Badge

@Alex.somewon geeft slecht advies: raak niemand aan zonder dat diegene het wil. dus niemands geslachtsdeel aanraken zonder dat diegene het heeft gezegd dat diegene het wil…

 

Reputatie 1
Badge

iedereen die in de puberteit komt/zit wil neuken jongen, iedereen! omdat je het nog nooit gedaan hebt loop je over van geilheid en daarom wil je da, maar geloof me, rukken doe je niet zo héél erg lang in je leven, pakweg ergens tussen je 11 en je 23 zal je masturberen, dat is dus 11jaar dat je masturbeert, op je leven, dat is niet zo héél veel, oké daarna zal je ook wel nog rukken, maar je zal dan misschien al een vaste vriendin hebben, en daar zal je dan mee neuken, en neuken kan je doen tot je 65 of je 70, dat is dus 47 jaar dat je kan neuken tegenover masturberen maar 11jaar “in theorieé” 

 

de chloe van het verhaal is, in de puberteit moet je genieten van jezelf, trek u maar kapot, in de puberteit moet je rukken, rukken, en nog eens rukken, seks is voor later, net omdat je het nog nooit gedaan hebt loop je over van geilheid, je staat zo heet omdat je niet weet wat het is en  fantaseert over hoe het zal zijn, daarom ben je zo kapot geil, en daarom geniet je 6x zo hard bij het rukken in de puberteit, stel; je neukt een meisje, waarschijnlijk zal dat nog een random iemand zijn die je maar 1x zal zien, en morgen?? morgen moet je terug aftrekken… en dan? dan heb je natuurlijk al geneukt… dus dan weet je al wat het is… met als gevolg je minder gaat fantaseren want je hebt het al gedaan, dus je zal automatisch minder geil zijn, en het zal zoveel deugd niet meer doen als voordien want je hebt het al gedaan dus je kan niet meer zo goed fantaseren hoe het zal zijn, geloof me de puberteit is de geilste tijd om van je eigen lul te genieten, net omdat je het nog niet gedaan hebt loop je zo facking geil, maar als je het eens gedaan hebt, daarna zal masturberen nooit meer hetzelfde zijn… eigenlijk zou iedereen standaard pas vanaf zijn 20/21 de eerste keer seks mogen hebben vind ik, dan heb je goed van je eigen penis kunnen genieten en is het tijd om in een poesje te spuiten, maar niet eerder, net omdat je het nog niet gedaan hebt, daarom doet het zo een deugd, dus nog een aantal jaar blijven trekken is de boodschap! 

 

Reputatie 2
Badge

Hi tom

Ik heb t ook dat ik heel graag wil neuken... ik zou zeggen als je je zin hebt moet je t gwoon doen gwoon condoom om en gaan! Laat je vooral niet tegen hoiden door je leeftijd(:

Veel kutjes groeten L

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @12345v54321  en ook anderen,

 

even als reactie op jouw opmerking ‘ Wie zegt dat seks onder de 14 schadelijk kan zijn? volgensmij is dat ook geen regel.’  :

Seks onder de 12 is altijd strafbaar, ook al wil je het zelf graag.

Seks vanaf 12 jaar is niet strafbaar als je het zelf wilt, als degene met wie je seks hebt ongeveer even oud is als jezelf, en als je op geen enkele manier wordt gedwongen. 

Zie hiervoor deze bronnen: 

https://www.vraaghetdepolitie.nl/dwang-en-seks/misbruik/wanneer-is-seks-strafbaar.html

en

http://www.wetrecht.nl/seks-met-minderjarigen/

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Je kan wel masturberen, maar seks/beffen gaat ‘m niet worden! Je mag pas vanaf je 14de seks hebben. Seks onder de 14 kan schadelijk zijn, ook voor jou. Maar ga vooral masturberen!! En als je toch wel seks gaat hebben: gebruik een condoom, je wil niet per ongeluk iemand zwanger maken.

Je mag in principe al tussen de 12 en 16 seks met elkaar hebben

Reputatie 1
Badge +3

@Alex.somewon geeft slecht advies: raak niemand aan zonder dat diegene het wil. dus niemands geslachtsdeel aanraken zonder dat diegene het heeft gezegd dat diegene het wil…

 

Ik ben 12 en het ligt eraan wie mij aanraakt maar als het gewoon een vriend is boeit het me niet en als ik die gene leuk vind zou ik zeggen dat ik het fijn vind 

Reputatie 1
Badge +2

ik zou dit nog nietdoen op u leeftijd je bent nog vrij jong an all en veel mensen hebben dat gehad op die leeftijd ma zoek gewoon iemand waar je van houd en daarna kan je nog zien

 

Reputatie 1
Badge +2

Mensen, topic is al 3 jaar oud hè 😄 dus @Tom123 is al 15. En aangezien hij nooit meer heeft gereageerd verder zal het topic wel niet heel serieus bedoeld zijn

On topic: je moet sws niet op zoek gaan naar iemand alleen maar om seks mee te hebben en al helemaal niet als je nog maar 12 bent

oh hadk ni gezien gehand oops

 

Ik zou graag willen neuken of masturberen en beffen maar ben pas 12 kan dat dan al ik zoek iemand heeft iemand tips of heeft iemand al op zijn 12/13 al dat soort dingen gedaan ? 
 

 

veel beffende groetjes tom123👍

en pijpen en zou je dat met een jongen willen doen

 

Badge +3

Het is bijna onmogelijk zoon iemand te vinden . Je moet maar per ongeluk iemand aanraken bij haar of zijn lichaam deel. En kijken hoe ze reageren .

Badge

Je kan wel masturberen, maar seks/beffen gaat ‘m niet worden! Je mag pas vanaf je 14de seks hebben. Seks onder de 14 kan schadelijk zijn, ook voor jou. Maar ga vooral masturberen!! En als je toch wel seks gaat hebben: gebruik een condoom, je wil niet per ongeluk iemand zwanger maken.

Wie zegt dat seks onder de 14 schadelijk kan zijn? volgensmij is dat ook geen regel.

Reageer