Vraag

neuken

  • 2 January 2020
  • 3 reacties
  • 509 Bekeken

Badge

Hey ik ben het weer een jonge van 13 en ik wil zo graag neuken of een nep vagina bestellen maar ik weet nie hoe ik het moet doen

 


3 reacties

Hey,

je kan altijd een nep-vagina online bestellen en dit in een afhaalpunt laten afleveren en dit dan naar huis meenemen maar ik zou echt bang zijn dat men ouders het ontdekken. Neuken kan natuurlijk als je het juiste meisje gevonden hebt maar weet dat je nog tijd genoeg hebt en dat dat echt vanzelf komt. Op deze vraag kan ik geen uitgebreid antwoord geven, want het is (in mijn ogen) iets wat jezelf moet beslissen. Er zijn altijd risico’s als je iets doet, maar natuurlijk ook voordelen!

 

groeten Zon

Hallo JongeVan13 :)

Ik vindt 13 jaar persoonlijk wel wat vroeg om al seks te hebben gezien de gemiddelde ontmaagding plaats vindt als je 17 bent. Je kunt als je bang bent dat je ouders zien dat je een nep-vagina hebt besteld iets van kussens gebruiken want dat voelt volgens mij redelijk als een vagina.

-Dr8gon99

 

Hey ik ben het weer een jonge van 13 en ik wil zo graag neuken of een nep vagina bestellen maar ik weet nie hoe ik het moet doen

 

Via internet😉😉

Reageer