Vraag

Neuken

  • 31 March 2017
  • 19 reacties
  • 2895 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 12 en wil neuken is dit raar

19 reacties

Nee, maar jou tijd komt nog wel
Oke dankjewel
Opzich niet want rond die leeftijd begint de pubertijd en is dat de normaalste zaak van de wereld
Is zeer apart... Rond die leeftijd begint inderdaad (zoals Anoniem0808 zei) de Puberteit. Dit betekend niet dat je gelijk seks wil.
In de eerste 3 jaar begint de ontwikkeling van het geslacht, lichaam, hormonen en hersens (Hersenen veranderen ook)
Zo rond het einde van die verandering wordt de gemiddelde jongen zich pas bewust van Seks & Relaties. Uit een meting blijkt dat de gemiddelde Jongens 16 jaar is bij zijn ontmaagding. Bij meisjes is dit 15.

In de tijd van de ontwikkeling van het eerst benoemde fase. Hebben jongens vooral groot praat. Ja, ook ik had het 😛.
ik zelf was 15 (werd 2 weken later 16) toen ik werd ontmaagd.
Ik ben nu 13 en ik wil ook heelgraag een meisje neuken en geile dingen doen
Nee hoor, dit is niet raar. Maar als je het gaat doen, doe het veilig en met een jongen die je echt heel leuk vindt
Of een meisje. Sorry
Haha dacht al
Is gewoon normaal.
Ik ben zelf een meisje van 13, ik zit ook vaak aan neuken enzo te denken. Maar toch, het is volkomen normaal.
Badge +5
Ik was een stuk jonger toen ik seks wilde. En ook seksueel actief werd.
Ik ben 12 en wil neuken is dit raar
Ik heb hetzelfde
Ja ik wil ook hoor maarja
Badge +1
Ik denk wel eens aan knuffelen en kusjes geven maar seks is wat een risico ben maar 15 en kom net kijken op de wereld dus al met de benen open liggen is wat vroeg want seks vind ik moet zijn uit liefde en niet uit goesting ik zou mijn maagdelijkheid willen geven aan iemand die ik graag zie ben zelf transgender meisje heb tieten maar omwille van de wet in België heb ik nog steeds mijn piemel omdat ik pas op 21 mag besluiten ga ik door als meisje of is dit niet iets voor mij?

Zie er uit als een meisje alleen is het wat hard voor mij als ik op school me omkleed komt mijn penis wel eens recht en sommige meisjes willen mijn penis wel eens zien terwijl andere het vies vinden. Zou ik volgende keer mijn penis tonen of best niet want ik vind sommige meisjes wel knap maar heb niet direct de behoefte om mijn penis te tonen.

Heb een beetje schrik dat als ik zeg kijk ze geilen op me en seks willen want heb interesse in 5 meisjes wat opwindend is maar ik vind het veel of kan ik best eens zeggen van fuck it en ik pak ze alle 5 ?
Ik denk wel eens aan knuffelen en kusjes geven maar seks is wat een risico ben maar 15 en kom net kijken op de wereld dus al met de benen open liggen is wat vroeg want seks vind ik moet zijn uit liefde en niet uit goesting ik zou mijn maagdelijkheid willen geven aan iemand die ik graag zie ben zelf transgender meisje heb tieten maar omwille van de wet in België heb ik nog steeds mijn piemel omdat ik pas op 21 mag besluiten ga ik door als meisje of is dit niet iets voor mij?

Zie er uit als een meisje alleen is het wat hard voor mij als ik op school me omkleed komt mijn penis wel eens recht en sommige meisjes willen mijn penis wel eens zien terwijl andere het vies vinden. Zou ik volgende keer mijn penis tonen of best niet want ik vind sommige meisjes wel knap maar heb niet direct de behoefte om mijn penis te tonen.

Heb een beetje schrik dat als ik zeg kijk ze geilen op me en seks willen want heb interesse in 5 meisjes wat opwindend is maar ik vind het veel of kan ik best eens zeggen van fuck it en ik pak ze alle 5 ?


As jij vind dat je een meisje bent, ookal heb je nog een penis weet ik niet of ik met meisjes zou gaan neuken, als je dat doet 'vergeten' zij misschien dat jij eigenlijk een meisje bent (ondanks je 3e been) aangezien je ze dan waarschijnlijk gaat neuken en zij jou misschien gaan pijpen. Ook kun je je dan zelf meer een jongen gaan voelen ofzo aangezien je een meisje penetreert.

Het is natuurlijk allemaal aan jou, maar ik zou goed nadenken wat je allemaal met je lul wilt doen want mensen raken er misschien in de war door.

Doegg!
Reputatie 2
Badge

hey ik ben 13 en ben heel vaak geil en wil neuken maar ik wil eerst weten hoe het voelt en ik wil met iemand die ik aardig vind hoe kun je het beste op je 13e neuke zonder dat je ouders het merken want dat wil je niet wie wil plss

Badge +1

 Hoi,

Vragen stellen en tips geven aan elkaar mag, dat is de bedoeling van ons forum. Het is echter niet de bedoeling contact te zoeken, af te spreken en gegevens uit te wisselen. Blijven jullie on-topic?

 

Mitra van de Kindertelefoon

 

Reputatie 1
Badge +2

Nee dat is niet raar ik ben 13 en wil ook neuken

Badge

Nee had precies hetzelfde maar je weet niet als andere mensen het ook willen

Reageer