Vraag

neefje 12 geil tijdens logeren


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi 

 

Ik ben een jongen van 13 en heb een neefje van 12 we logeren vaak en dan hebben we het heel gezellig we slapen ook in 1 bed een keer toen we gingen slapen lag hij tegen me aan en voelde ik dat hij een stijve had hij sliep we sliepen trouwens allebei in onze onderbroek maar toen heb ik mijn onderbroek uit gedaan en ben ik met mijn piemel een beetje tegen zijn piemel gevreven maar zelf ben ik niet gay toen heb ik ook een beetje aan zijn balzak en piemel gevoeld zijn piemel was ongeveer 12 cm ik denk stiekem dat hij het door had en fijn vond want toen ik ging slapen pakte hij me vast en drukte hij zijn piemel tegen mijn kont aan ik voelde heel zijn stijve tegen me aan

 

Wat is jullie advies wat is verder kan doen bedankt 


16 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Volgende keer vragen of hij met jou wilt aftrekken? Seks zou ik nog niet doen sinds hij 12 is en nog wel jong.

Badge +1

geen idee, heb er geen verstand van

Potje aftrekken, wie het eerst klaarkomt

Volgende keer vragen of hij met jou wilt aftrekken? Seks zou ik nog niet doen sinds hij 12 is en nog wel jong.

Ga ik doen en misschien wilt hij me wel pijpen

Reputatie 7
Badge +5

ik denk dat je de titel wel een beetje moet aanpassen!

ik denk dat je de titel wel een beetje moet aanpassen!

Waarom 

Reputatie 6
Badge +12

Zolang je geen sex hebt is het niet verboden en geen incest (denk ik):thinking:

Reputatie 7
Badge +5

Volgens mij was/ben jij net zo geil en niet alleen je neefje!

Reputatie 2
Badge +1

dit is echt niet gek. volgensmij schaam je je er ook niet voor. dat is top. ik zou echt doen wat je fijn vind. en wat hij fijn vind. maar als iemand van jullie al is wat gedaan heeft, weet ik veel) gebruik dan een condoom met pijpen

Reputatie 6
Badge +12

Maar jij was ook gijl?

Badge

Potje aftrekken, wie het eerst klaarkomt

HAHAHAHA

Maar jij was ook gijl?

Ja ik werd er ook geil van omdat hij zijn piemel tegen me aan deed

Ik zou hiermee stoppen, je moet dit soort seksuele relaties met familieleden niet willen, maakt niet uit of jullie hier beiden mee in stemmen. Als het uitkomt ben je al helemaal ver van huis.

Gewoon mee stoppen, zet jezelf eroverheen en zoek een vriend(in) om dit mee te doen.

Badge

Volgende keer vragen of hij met jou wilt aftrekken? Seks zou ik nog niet doen sinds hij 12 is en nog wel jong.

Jong is geen probleem toch en 1 jaar verschil neuken zou ik zeggen maar dat moeten ze zelf beslissen

Badge

Volgende keer vragen of hij met jou wilt aftrekken? Seks zou ik nog niet doen sinds hij 12 is en nog wel jong.

Zelf is hij ook jong hij is 13 zegt hij dus zou perfect kunnen

Reputatie 1
Badge

Ik zou weer hetzelfde doen dus weer je penis tegen de zijne wrijven en dan een stapje verder gaan trek hem af bijvoorbeeld of jouzelf en kijk hoe hij erop reageert

Reageer