Vraag

Neefje 11 jaar zichzelf Aftrekken? HELP!!!

  • 8 February 2017
  • 8 reacties
  • 2516 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal
Mij neefje Doet 5 keer aftrekken per dag,
Is dat erg? Ik heb exht hulp nodig is hij nog te jong?!? Ja toch help me please jongens hij trekt fucking veel af

8 reacties

Het is niet erg maar als het pijn gaat doen of zo dan moet hij rustig aan doen maar op die leeftijd is het best normaal
Aftrekken maakt niet veel uit.
11 is (vindt ik) beetje jong. Maar de Gemiddelde leeftijd waar jongens gaan experimenteren qua aftrekken, is 12.

Nou is het vaak dat in het begin jongens dit echt vaak doen. (5x Per dag), maar hoe ouder ze worden, hoe meer dit afneemt.
5 keer per dag lijkt mij een beetje veel , maar het lijkt mij dat dat wat minder wordt.
Uhm, waarom zijn dit jouw zaken? XD
Uhm, waarom zijn dit jouw zaken? XD

Inderdaad...
Maar oké xD
Ik snap niet helemaal het probleem voor jou
Last de knul lekker het zijn toch zijn zaken
Het is compleet natuurlijk, ik doe het ook al 5 jaar. Dat hij het 5 keer per dag doet is niet erg, dat went wel en dan doet hij het minder. Heb je het zelf al wel eens geprobeerd? Het is best lekker. Als je je echt zorgen maakt kun je er misschien wat van zeggen zodat hij zich niet bezeert, bijvoorbeeld, zorg er bijvoorbeeld voor dat hij iets van glijmiddel gebruikt.
Reputatie 2
Badge +2

Reageer je weer op jezelf net als je post van 6 jaar terug. Gaat hie wel helemaal lekker? 

Reageer