Vraag

natte droom

  • 28 February 2023
  • 13 reacties
  • 752 Bekeken

Badge

Beste lezers, ik heb nog nooit een natte droom gehad en zou dit graag willen krijgen, ik hoor van veel vrienden dat dit een geweldige ervaring is. Kan je een natte droom opwekken en hoe dan? En hebben hier meer jongens mee te maken?


13 reacties

Badge

 

(onnodige quote verwijderd)

 

Mijn eerste natte droom was spontaan  in de nacht .. was ook echt  mijn eerste keer dat ik sperma   kon ejaculeren. Ik was 11 jaar mijn penis was flink  gegroeid, bosje schaamhaar en ik had al dikkere ballen. Mijn pa zei dat ik in de puberteit nu zat en een zaadlozing kon verwachten. Ik deed nog niet aftrekken maar ik wist dat andere  jongens dat deden.

Het was hete  zomer ik sliep meestal naakt en ik was geil op een meisje in de klas. Die had ik stiekem  zien omkleden na de gymles en ben gaan gluren. Ik droomde over haar dat ik aan haar borsten mocht voelen. Ik voelde een heel lekker gevoel en vlak erna wakker in de vroege ochtend .  Ik sliep meestal op mijn rug.. dus er lag  op mijn buik  wat wit kleverige slijm. Ik had ook nog een stijve. Het toeval was dat mijn pa al wakker was en me wou wekken we zouden naar Scheveningen gaan. Hij zag direct wat er was gebeurd.. gefeliciteerd nu ben je vruchtbaar net als mij. Heb je gemasturbeerd vroeg die? .. ik zei nee.. dan heb je eerste orgasme gehad door een natte droom legde hij uit. 

 

Badge

hey ik had hetzelfde. het hielp mij om gewoon dagelijks af te trekken en als je de sensatie voelt stop je gewoon en probeer je het morgen weer totdat er uitijndelijk iets uit komt, ik hoop dat dit helpt en ik zou graag een update horen (als je je daar comfortabel mee voelt)

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Dirkjan is het al gelukt?

Reputatie 7
Badge +17

Een paar dagen niet rukken kan helpen. Het kan trouwens wel dat je helemaal geen natte droom krijgt. Dat is bij iedere jongen anders.

Ik heb zelf maar 2 keer een natte droom gehad en dat waren helemaal geen seksdromen. Het klaarkomen heb ik ook niet gevoeld. Het enige waar ik aan merkte dat ik er een had gehad was dat er sperma in m’n boxer zat.

Dus ja, je kunt het proberen maar verwacht er niet teveel van.

Badge

Zeker!

Dan ga ik het maar eens proberen vol te houden. Andere nog natte droom ervaringen?

Reputatie 3
Badge +2

Zeker!

Badge

Maar voelen die seksuele handelingen zo realistisch dan dat je ervan klaar komt?

Reputatie 3
Badge +2

Als ik voor mezelf spreek, dan heb ik dan altijd een droom waarin ik seks heb of anders in ieder geval iets doe waar ik heel erg opgewonden van word. Maar om een voorbeeld te geven, het kan dus zijn dat je droomt dat je seks hebt, of dat er een seksuele handeling bij jou plaatsvind en op het moment dat je droomt dat je klaar komt dan is dat dus in het echt ook zo. Ik ben daar altijd wakker van geworden tijdens het klaarkomen. Dus zoals @Drop de mike aangeeft dat je het misschien niet gemerkt zou hebben dat kan ik me in mijn ervaring iig niet voorstellen.

Badge

Oké bedankt voor je info. Het is inderdaad knap lastig om een langere tijd niet af te trekken. Je ballen staan dan bijna op knappen Haha. Maar toch lijkt het me het proberen waard. Want wat is een natte droom eigenlijk een droom waarin je seks hebt ofzo?

 

Reputatie 3
Badge +2

Ik denk de combinatie van de 2. Geen idee hoelang dat duurt, verschilt neem ik aan per persoon en of je vaak opgewonden raakt denk ik. Maar hé rukken is ook fijn dus als je al weken wacht zonder resultaat dan is het het niet waard hoor😉

Badge

Dus niet rukken zou moeten werken. En na hoeveel dagen zou dit dan zijn, want ik heb wel eens een paar dagen niet gerukt en nog steeds geen natte droom gehad. Wat is er eigenlijk zo lekker aan een natte droom, het orgasme of de droom zelf?

 

Beste lezers, ik heb nog nooit een natte droom gehad en zou dit graag willen krijgen, ik hoor van veel vrienden dat dit een geweldige ervaring is. Kan je een natte droom opwekken en hoe dan? En hebben hier meer jongens mee te maken?

 Ik denk dat veel jongens dit hebben gehad, maar niet wetende dat je dit hebt gehad. Ik denk je dat je niet altijd in je onderbroek kijkt 😂

Reputatie 3
Badge +2

Volgens mij is de truc om niet te rukken (neem aan dat je dit dus wel doet?) want dan blijf je zaadcellen aanmaken en raakt je reservoir zeg maar vol en dan komt het er dus vanzelf op een gegeven moment uit, de natte droom. Het is inderdaad wel heel lekker.

Reageer